» پیشخوان » آخرین فتنه دشمن گرفتن حجاب از بانوان ایرانی است
پیشخوان - سلماس - فرهنگی - گفتگو
امام‌جمعه سلماس:

آخرین فتنه دشمن گرفتن حجاب از بانوان ایرانی است

تیر 21, 1402۱۱:۳۷ ب٫ظ 120

امام‌جمعه شهرستان سلماس گفت: دشمن تلفات و هزینه‌هایی را برای ما ایجاد و وارد کرده است، به نظر می‌آید حجاب آخرین فتنه دشمن است.

به گزارش حرف رک حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار دیده‌بان سلماس گفت: در بیش از چهار دهه اخیر هر نوع دشمنی، خباثت، توطئه و فتنه‌ای که در ذهن بشر بوده را آمریکا با همراهی عده‌ای نفوذی در داخل، علیه ایران انجام داده است.

وی با اشاره به اولین رمز موفقیت ایران یعنی مکتب آموزه‌های اسلام ناب، افزود: قوانین ایران بر اساس مبانی دینی بسته شده است و گرچه تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما ریل‌گذاری اسلام و نظام درست است، هرچند ضعف‌های جدی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد که نیاز به تغییر و تحولات بنیادی است اما به‌هرحال مسیر درست است.

وی تصریح کرد: آموزه‌های دینی ما مبانی خاصی دارد که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها که تقابل جدی ما با غرب است، مسئله «حجاب» است، ما می‌گوییم حجاب و آنها می‌گویند ولنگاری، اما حجاب متانت، آزادی و مصونیت می‌آورد. در جامعه امروزی باید مواظب تهاجم و نفوذ فرهنگ منحط غرب باشیم؛ فرهنگ غرب بر پایه آزادی مطلق و بی‌قیدوشرط و برای برآورده‌کردن همه خواسته‌های نفسانی شیطانی شکل‌گرفته که عاقبتش نابودی بشریت است.

طباطبایی بیان داشت: دشمن تلفات و هزینه‌هایی را برای ما ایجاد و وارد کرده است، به نظر می‌آید حجاب آخرین فتنه دشمن است چراکه هر اقدامی از حمله‌کردن، توطئه برای جداکردن کردستان و آذربایجان و توطئه برای راه‌اندازی انواع جنگ را ایجاد کردند اما این فتنه‌ها جواب نداد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×