» اجتماعی » آذربایجان غربی میزبان سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی میزبان سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

مرداد 9, 1402۷:۳۵ ب٫ظ 30

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه میزبان سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور است.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود اصغری در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، گفت: سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از ۱۶ مرداد تا ۱۹ مردادماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۲۸ هزار دانشجو از سراسر کشور شرکت کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۳۸۰ نفر به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا کردند.

اصغری ادامه داد: شرکت‌کنندگان در ۹ بخش (آوایی، فناوری، معارف، پژوهشی، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی) در ۴۰ رشته به رقابت می‌پردازند.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان با بیان اینکه ۷٠٠ نفر در رشته آوایی به‌صورت حضوری شرکت خواهند کرد خاطرنشان کرد: ۶۸٠ نفر نیز به‌صورت غیرحضوری با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کردند که پس از داوری اثر برگزیده جهت دریافت جوایز در ارومیه حضور پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام اصغری تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان کشوری از قبیل وزیر آموزش پرورش، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و وزیر علوم برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی در خاتمه خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده شرکت‌کنندگان در این جشنواره از ۲۰ شهرستان استان بازدید کرده و از نزدیک با آداب‌ورسوم. فرهنگ و آثار باستانی این مناطق آشنا خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×