» اجتماعی » آذربایجان غربی میزبان چهارمین دوره رویداد “استان آپ” کشوری
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی خبر داد:

آذربایجان غربی میزبان چهارمین دوره رویداد “استان آپ” کشوری

تیر 24, 1402۱:۲۰ ب٫ظ 60

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: چهارمین دوره رویداد استان آپ کشوری شهریورماه سال جاری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ جواد نوری نیا، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌، با بیان اینکه رویداد استان آپ ترکیب رویداد پیوند و دوشنبه‌های استارت‌آپی و تأمین مالی جمعی است که به‌صورت استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: تمامی هزینه‌های این رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده و شرکت در دوره‌های توانمندسازی، منتورینگ و ارائه در روز رویداد کاملاً رایگان است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری رویداد استان آپ را شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش‌بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح استان، ارتباط مؤثرتر با بازیگران و فعالان زیست‌بوم و استار آپی استان، معرفی و بومی‌سازی پیشرفت‌ها و دست آورده‌ای حوزه نوآوری، تسهیل روند جذب سرمایه و به‌هم‌رسانی صاحبان کسب‌وکارهای نوپا، معرفی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های نوآورانه منطقه به سرمایه‌گذاران فعال، به‌هم‌رسانی تیم‌ها و استارت‌آپ‌های استان به‌شتاب دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر و ایده‌های فناورانه سرمایه‌گذاران خطرپذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه‌گذاران شرکتی، سایر صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری جسورانه صاحبان ایده جذاب و نوآورانه پارک های علم و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان و مراکز رشد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی آخرین‌مهلت ثبت نام شرکت‌کنندگان در این رویداد را ۲۰ مرداد سال جاری عنوان کرد و گفت: این رویداد شهریورماه سال جاری به‌صورت حضوری و مجازی در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

نوری نیا در خاتمه گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویداد ثبت نام کنند.

۲۱۳ تیم استارت‌آپ در سه دوره گذشته برگزاری رویداد در کشور جذب شده است

مصطفی بغدادی معاون صندوق نوآوری کشور با اشاره به برگزاری رویدادهای استارت‌آپ در سه دوره پیشین، اظهار داشت: ۲۱۳ تیم استارت‌آپ در سه دوره گذشته برگزاری رویداد در کشور جذب شده است و چهارمین دوره این رویداد در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بغدادی به جذب چهار و نیم میلیاردتومانی سرمایه در دوره‌های پیشین، این رویداد اشاره کرد و گفت: همچنین ۲۱۳ تیم استارت‌آپی در رویدادهای پیشین جذب شدند.

وی افزود: در تلاش برای جذب ۹۰۵ میلیارد تومان سرمایه توسط صندوق نوآوری استان آذربایجان غربی هستیم تا طرح‌های سرمایه‌پذیر مناسب مالی شناسایی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×