» اخبار استان » پیرانشهر » آیت­‌الله صدوقی نقش فراوانی در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب داشتند
پیرانشهر - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر:

آیت­‌الله صدوقی نقش فراوانی در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب داشتند

تیر 12, 1402۷:۴۷ ق٫ظ زمان مطالعه: ۵ دقیقه 90

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه پیرانشهر گفت: آیت­‌الله صدوقی نقش فراوانی در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب داشتند.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک،؛ حجت الاسلام علی محمدنژاد گفت در گفت‌وگو با روژنیوز اظهار کرد: علما و روحانیت همیشه در کنار مردم و مبارزات مردمی و در کنار مطالبات مردم بوده‌اند.

وی تصریح کرد: به همین جهت استقلال و عزت امروز کشور در سایه مبارزات مردم و روحانیت که رهبری را برعهده داشته‌‌اند، بوده و در سایه همین مبارزات و رهبری‌هاست که سلطه بیگانگان کم شده است.

محمدنژاد در ادامه تصریح کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم مشاهده می‌کنیم که جریان مشروطه با پیشتازی روحانیت رخ داد، جریان نهضت ملی شدن نفت که مذهبیون توسط آیت‌الله کاشانی رهبری می‌شدند

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه پیرانشهر تصریح کرد: نهضت امام (ره) هم که از سال ۴۲ آغاز و تا به امروز ادامه دارد.

 

محمدنژاد عنوان کرد: بنابراین در سایه این مبارزات دشمنان روحانیت را مانع سلطه خود می‌دانند، به همین دلیل از همان ابتدای انقلاب تا به امروز دست به جنایت و تخریب علیه روحانیون مبارز زده‌اند، که در اوایل انقلاب حذف فیزیکی روحانیون در جریان بود که منجر به شهادت شهید بهشتی آیت‌الله قاضی و ترور مقام معظم رهبری شد.

وی در وصف شهید صدوقی بیان داشت: آیت­‌الله صدوقی نقش فراوانی در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب داشتند و در این راه دستیار بسیار مناسبی برای رهبر انقلاب بودند.

 

محمدنژاد با اشاره به بیانات مقام امام راحل بیان کرد: امام خمینی (ره) در این باره می‌فرمایند: «ایشان در انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته، می‌­توانم بگویم محور انقلاب بوده­ اند.»

وی تصریح کرد: امام در پیام تسلیتی چنین فرمودند: «این‌جانب دوستی عزیز که بیش از سی‌سال با او آشنا و روحیات عظیمش را از نزدیک درک می ­کردم، از دست دادم و اسلام خدمتگزاری متعهد و ایران فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد.» یادش گرامی و راهش پر روهرو باد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه پیرانشهر در پایان افزود: دشمنان ایران و اسلام برنامه ریزی حذف روحانیون شاخص یکی از برنامه‌های گروه‌های معاند و ضدانقلاب بود و آن‌ها خیال می‌کردند که با این کار می‌توانند عزم ملت ایران در ادامه دادن به راه و اندیشه امام راحل پایان دهند، اما این کار آن‌ها نه تنها اراده مردم را سست نکرده است، بلکه ملت ایران را بیدارتر از گذشته کرد تا مسیری را که بر مبنای قوانین اسلام پیش گرفته‌اند را ادامه دهند و ان شاالله این انقلاب را به دست صاحب اصلی ارواحنا فدا حضرت مهدی (عج) خواهند رساند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×