» اجتماعی » اجتماع بزرگ حسینیون ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
شهردار ارومیه خبر داد:

اجتماع بزرگ حسینیون ارومیه

تیر 31, 1403۱۰:۳۱ ق٫ظ 50

شهردار ارومیه گفت: به مناسبت هفتمین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران وفادارش، اجتماع بزرگ حسینیون ارومیه روز دوشنبه ساعت ۶ عصر در خیابان شهید سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

حسین مهدی‌زاده، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: به مناسبت هفتمین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران وفادارش، اجتماع بزرگ حسینیون در ارومیه با مداحی‌های دلنشین مهدی شوقی و هادی فرجی روز دوشنبه ساعت ۶ عصر در خیابان شهید سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این اجتماع بزرگ همراه با اطعام حسینی خواهد بود و هدف از برگزاری این مراسم، ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ شهدا و امام حسین (ع) است.

شهردار ارومیه افزود: برنامه‌های متنوعی در این مراسم در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به سخنرانی‌های مذهبی، مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) اشاره کرد.

وی از مردم دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در این مراسم، عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) را به نمایش بگذارندف همچنین از خیرین و افراد نیکوکار خواست تا در اطعام حسینی شرکت کنند و سهمی در این کار نیک داشته باشند.

مهدی‌زاده تاکید کرد: این مراسم نه تنها فرصتی برای ابراز محبت به اهل بیت (ع) و یادآوری ارزش‌های والای عاشوراست، بلکه به عنوان یک حرکت اجتماعی و فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در همبستگی و وحدت میان مردم ایفا کندف برگزاری این‌گونه مراسم‌ها، بستر مناسبی برای تقویت ایمان و باورهای دینی و ایجاد همدلی و همکاری در جامعه است.

وی بیان کرد: به منظور هماهنگی و اطلاع‌رسانی بهتر، پوسترها و اعلامیه‌های مربوط به این مراسم در سطح شهر نصب شده و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های محلی نیز انجام شده است.

مهدی‌زاده در پایان تأکید کرد: تمامی تدارکات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم اندیشیده شده و انتظار می‌رود که مردم ارومیه با حضور خود، این مراسم را هرچه با شکوه‌تر برگزار کنند.

گفتنی است؛ این مراسم روز دوشنبه ساعت ۶ عصر در خیابان شهید سردار سلیمانی برگزار خواهد شد و از همه عاشقان اهل بیت (ع) دعوت می‌شود تا در این اجتماع بزرگ شرکت کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×