» اخبار استان » اجرای روکش آسفالت اسلاری سیل در آذربایجان‌غربی
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

اجرای روکش آسفالت اسلاری سیل در آذربایجان‌غربی

مهر 28, 1403۱۰:۵۹ ق٫ظ 10

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از اجرای روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در استان خبر داد.

ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» از اجرای روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در استان خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین‌ بار در آذربایجان‌غربی، عملیات روکش آسفالت حفاظتی به روش اسلاری سیل در محورهای مواصلاتی اجرا شده است.

وی ادامه داد: هدف از این اقدام، حفظ و نگهداری لایه آسفالتی جاده‌ها و افزایش طول عمر آن‌ها در شرایط آستانه خرابی است. این روش به کاهش هزینه‌های نگهداری راه‌ها نیز کمک می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این زمینه گفت: در طول ۶ ماه گذشته از سال جاری، ۷۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با استفاده از روش اسلاری سیل روکش شده است. این اقدام علاوه بر افزایش کیفیت جاده‌ها، به تأمین ایمنی بیشتر برای رانندگان و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز خواهد انجامید.

دست‌نشان همچنین خاطرنشان کرد: ما به دنبال بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل در استان هستیم و این روش نوین در اجرای آسفالت، گام مهمی در راستای دستیابی به این هدف به شمار می‌آید.

گفتنی است اجرای روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل به دلیل هزینه‌های پایین و کارایی بالا، می‌تواند به‌عنوان یک راهکار مؤثر در مدیریت و نگهداری راه‌ها در آذربایجان غربی مطرح شود. با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، زیرساخت‌های حمل و نقل استان را بهبود و شرایط ایمنی را برای کاربران جاده‌ها افزایش یابد.بخشی از موفقیت این طرح به همکاری و اطلاع‌رسانی به مردم بستگی دارد.

این پروژه نه تنها به بهبود وضعیت جاده‌ها کمک می‌کند بلکه به عنوان یک نمونه موفق از به‌کارگیری روش‌های نوین در مدیریت زیرساخت‌ها در سطح کشور شناخته خواهد شد.

انتهای خبر / و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×