» اخبار استان » بوکان » اجرای ۴۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوکان
بوکان
بوکان
فرمانده سپاه بوکان خبر داد:

اجرای ۴۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوکان

شهریور 30, 1402۵:۴۳ ب٫ظ 40

 فرمانده سپاه بوکان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری مردم و ارگان‌های مختلف شهرستانی ۴۱ عنوان برنامه شاخص به مناسبت این هفته در بوکان برگزار می شود.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس، سرهنگ پاسدار صمد محمد علیزاده امروز در نشست خبری به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۱۰۵ برنامه در قالب۴۱ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در بوکان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه بوکان افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از تاریخ ۳۰ شهریورماه در سطح شهرستان با حضور در گلزار شهدای بوکان و غبارروبی و عطرافشانی این مکان مقدس آغاز می‌شود.

علیزاده ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک و رژه خودرویی نیروهای مسلح حاضر در بوکان از جمله برنامه‌های شاخصی است که در صبح ۳۱ شهریورماه در بوکان اجرا می‌شود.

وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس، با ماه ربیع فرصت بسیار مغتنمی است تا بتوان جلوه‌های وحدت را در جامعه به نمایش گذاشت به همین علت شعار محوری هفته دفاع مقدس ما متحد هستیم نام گذاری شده است.

علیزاده تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تجلیل از پیش‌کسوتان دفاع مقدس و بسیج و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: برگزاری دومین دوره سراسری اتودهای نمایشی بوکان، دیدار با امام‌جمعه، همایش‌ها و مسابقات ورزشی تبیین رشادت‌های رزمندگان طی دوران هشت‌ساله دفاع مقدس در مناطق حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های این هفته در بوکان است

وی اشاره‌ای به دفاع مقدس و مجاهدت‌های رزمندگان داشت و گفت: نو پا بودن نظام و انقلاب اسلامی عاملی بر طمع دشمنان و فراهم‌سازی توطئه جنگ تحمیلی شد و از لحاظ نظامی، برآوردهای آنها، برآوردی درست بود؛ اما دشمنان روحیه انقلابی، رهبری امام، جوشش ایمان و خروش مردم، توکل به خدا مردم و رزمندگان اسلام و غیره را در نظر نگرفته بود.

علیزاده ادامه داد: هفته دفاع مقدس نماد هویت‌بخشی و ذات مقاومتی انقلاب اسلامی است، و همه ارزش‌های انقلاب خلاصه و چکیده آن دفاع مقدس می‌باشد.

وی تصریح کرد: این هفته، فرصتی برای بازشناسی ارزش‌های دفاع مقدس، تجدید میثاق با شهدا و در نهایت، برگشت به همان ارزش‌ها و معارف الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان بوکان نیز در این نشست خبری، عنوان کرد: امروز، انقلاب اسلامی وارد یک جنگ ترکیبی با دشمنان تا دندان مسلح شده است و این مهم نشان می‌دهد که تنها جبهه‌ها تغیر کردند.

حجت اسلام محمد جباری ادامه داد: بی‌تردید جنگ با استکبار تا ظهور ادامه خواهد داشت و این تنها جبهه‌ها هستند که تغییر خواهند کرد.

وی عنوان کرد: نیاز است در این جنگ ترکیبی دشمن را خوب بشناسیم و با نقشه‌های آنان خوب آشنا باشیم تا بتوانیم مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام جباری افزود: امروز دفاع مقدس ما نبرد با استکباری است که سعی می‌کند به فرهنگ و اقتصاد ما شبیخون بزند و هر روز برای این مهم برنامه‌ها و حملات جدیدی را تدارک می‌بیند که لازم است همانند جبهه‌های جنگ ما هوشیار و آماده باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×