» اخبار استان » ارومیه » اجرای 100 پروژه عمرانی در زمینه بهداشت آذربایجان‌غربی
ارومیه - پیشخوان - گفتگو
 مدیر توسعه و تأمین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

اجرای 100 پروژه عمرانی در زمینه بهداشت آذربایجان‌غربی

آذر 11, 1402۱۰:۵۴ ق٫ظ 40

 مدیر توسعه و تأمین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: 100 پروژه عمرانی در زمینه بهداشت و درمان در نقاط مختلف استان در حال اجرااست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» سعید حسین‌پور مدیر توسعه و تأمین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت:  در حال حاضر 43 طرح عمرانی در زمینه سلامت و بهداشت در استان آذربایجان‌غربی در حال اجرا است و برقراری عدالت در برخورداری مردم از خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی، دارویی و توسعه فضای فیزیکی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در این استان است.

مدیر توسعه و تأمین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌‎غربی تصریح کرد: دانشگاه در حال تلاش برای تحقق این اهداف با همکاری با دانشکده‌های اقماری مختلف مانند دانشکده پرستاری در شهرهای بوکان، نقده، مهاباد و میاندوآب است. این دانشکده‌ها که سالیان طولانی راکد بودند، در حال حاضر دانشجو پذیرش می‌کنند.

وی گفت: تبدیل دو دانشگاه میاندوآب و مهاباد به بخشی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، باعث افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در  شهرستان‌های استان شده و به مردم این امکان را می‌دهد که در شهر خود از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیر توسعه و تأمین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: دانشگاه در تلاش است تا تعداد تخت جمعیتی خود را به شاخص‌های کشوری نزدیک‌تر کند. در این راستا، دو بیمارستان شهید سلیمانی در پیرانشهر و شهید راضی در شاهین‌دژ افتتاح شده و 100 پروژه عمرانی در زمینه بهداشت و درمان در نقاط مختلف استان در حال اجراست. انتظار می‌رود تا پایان سال بیش از 60 درصد از این پروژه‌ها به اتمام برسند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×