» اجتماعی » اجرای 115 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس
هفته دفاع مقدس اشنویه
اجتماعی - اخبار استان - اشنویه - پیشخوان
معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه مطرح کرد:

اجرای 115 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

مهر 2, 1403۶:۵۴ ق٫ظ 00

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شهرستان اشنویه از اجرای ۱۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، آیدین ولیزاده در نشست فرماندهی سپاه اشنویه به مناسبت هفته دفاع مقدس  با خبرنگاران، اظهار کرد: سپاه پاسداران شهرستان اشنویه با همکاری پایگاه‌های مقاومت، مساجد و مدارس ۱۱۵ عنوان برنامه فرهنگی تفریحی را به مناسبت هفته دفاع مقدس جهت اجرا در سطح شهرستان برنامه‌ریزی کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شهرستان اشنویه در تشریح عناوین این برنامه‌ها، افزود: چندین برنامه فرهنگی تفریحی به‌عنوان برنامه‌های شاخص به‌صورت شهرستانی برگزار خواهند شد که ازاین‌بین می‌توان به پیاده‌روی خانوادگی، مراسم صبحگاه مشترک و رزمایش رهروان شهدا اشاره کرد.

ولیزاده در توضیح رزمایش رهروان شهدا گفت: این رزمایش با محوریت تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به مدت یک ماه به همت سپاه پاسداران شهرستان اشنویه و با همکاری بنیاد شهید و ایثارگران صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به دو صورت شهرستانی با دیدار چهره‌به‌چهره، و متمرکز با حضور در محضر مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شهرستان اشنویه با اشاره به همکاری مثبت و مؤثر ادارات و ارگان‌های خدمت‌رسان شهرستان در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بیان کرد: با کمک‌هایی که از سوی فرماندار محترم شهرستان، شهرداری و اعضای شورای شهر صورت‌گرفته است؛ ۴ مهرماه از ۴۰۰ پیش‌کسوت عرصه جهاد و شهادت شهرستان در مسجد جامع اشنویه تجلیل خواهد شد.

ولیزاده‌ در ادامه تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به‌صورت مشارکتی با همیاری خانواده‌ها و استفاده ۵۰ درصدی از محل اعتبارات سازمان، از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری ۴ مهرماه به‌عنوان روز سرباز، بیان داشت: در طول هفته دفاع مقدس مراسمی شهرستانی جهت تجلیل از سربازان وظیفه شهرستان در سالن ارشاد اشنویه برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران شهرستان اشنویه افزود: از دیگر برنامه‌های طراحی شده در این هفته، می‌توان به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، ساخت خانه برای محرومان، مرمت و بازسازی مساجد، برگزاری میز خدمت سلامت در یکی از محلات نیازمند و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به‌صورت رایگان، برگزاری نشست‌های روشنگری، نمایشگاه دفاع مقدس، مراسم یادواره ۱۳۹ شهید شهرستان اشنویه،  عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا اشاره کرد.

ولیزاده در پایان بر لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در مدارس اشاره کرد و گفت: تهیه ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و برگزاری مسابقه تولید محتوای الکترونیکی در مدارس به همت معاونت فضای مجازی سپاه اشنویه از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×