» پیشخوان » اجرای 17 پروژه راهداری با اعتبار 212 میلیارد تومان در خوی
پیشخوان - خوی
معاون امور عمرانی فرمانداری خوی خبر داد:

اجرای 17 پروژه راهداری با اعتبار 212 میلیارد تومان در خوی

تیر 16, 1402۲:۱۱ ب٫ظ 40

معاون امور عمرانی فرمانداری خوی گفت: 17 پروژه راهداری با اعتبار بالغ بر 212 میلیارد تومان در شهرستان خوی  در حال اجراست.

به گزارش حرف رک اسماعیل سالم خویی معاون امور عمرانی فرمانداری خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش با اشاره به خدمات دولت در حوزه راهداری اظهار داشت: محورهای فرعی و روستایی، ساماندهی سه‌راهی ایواوغلی  از جمله خدمات دولت است و عملکرد دولت در حوزه راهداری در سطح شهرستان چشمگیر و قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت محور روستایی پسک – بدلان به طول 9 کیلومتر و روکش آسفالت محور روستایی بولاماج – بایرام کندی و موسی قلی کندی به طول 7 کیلومتر و 4 پروژه روکش آسفالت محور روستایی در حال اجرا است.

معاون فرماندار خوی افزود: 5 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در سطح شهرستان به طول 28 کیلومتر در حال اجرا است.

سالم خویی به اجرای عملیات راه‌سازی و اجرای ابنیه برای احداث اشاره و گفت: ساختمان دو دهانه پل 8 متری در زر آباد و پل یک دهانه 20 متری کفچرین و پل دو دهانه 19 متری قزل آغل احداث و بهره‌برداری می رشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: پروژه نصب نیوجرسی مفصلی در محور خوی – قطور و خوی – ایواوغلی در دستور کار بوده و پیشرفتی خوبی دارد و خط‌کشی محورهای اصلی، فرعی و روستایی به طول 400 کیلومتر اجرا شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×