» اخبار استان » ادامه راه شهیدان فرصت مناسبی برای مقابله با دشمن است
اخبار استان - تیتر یک - فرهنگی
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

ادامه راه شهیدان فرصت مناسبی برای مقابله با دشمن است

آذر 26, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 40

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه راه شهیدان فرصت مناسبی برای مقابله با دشمن است، گفت: دشمنان می‌خواهند ما از شهدا دست برداریم و آن‌ها را فراموش کنیم؛ اما این آرزو را با خود به گور می‌برند.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، با تأکید بر نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: شهدا بر گردن ما حق دارند و گروهی از شهدا با گمنام شدن خود به رسالتی عظیم‌تر پرداختند و پس از گذشت سال‌ها تکه‌ای از استخوان‌های مطهرشان به شهرها بازگشت تا عطر و بوی آنها جانی دوباره به جامعه دهد.

وی تصریح کرد: شهدا برای دفاع از کیان عزت و شرف کشور جان خود را فدا کردند و ما باید برای احیای آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید انقلابی عمل کنیم و انقلابی هم بمانیم، اظهار کرد: ازخودگذشتگی فقط به معنی جان را کف دست‌گرفتن و به‌شهادت‌رسیدن نیست، امروز به این معنی است که آبرو را در کف دست گرفته و از نظام و رهبر دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت قبل از شعار باید عمل داشته باشیم، گفت: امنیت، آسایش و اقتدار ایران اسلامی را مرهون وجود خون بابرکت شهدا هستیم.

ذاکر افزود: عطر و بوی شهدا ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است و تا زمانی که نام، یاد، روش و منش شهدا در کشور جاری و ساری است دشمن نمی‌تواند هیچ کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه، ادامه راه شهیدان فرصت مناسبی برای مقابله دشمن است، گفت: دشمنان می‌خواهند ما از شهدا دست برداریم و آن‌ها را فراموش کنیم؛ اما این آرزو را با خود به گور می‌برند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×