» اخبار استان »  استاندار باید فردی جهادی و مدبر باشد
بوکان
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
فعال سیاسی اجتماعی:

 استاندار باید فردی جهادی و مدبر باشد

مهر 21, 1403۱۰:۲۱ ق٫ظ 30

یکی از فعالان سیاسی‌اجتماعی شهرستان بوکان لازمه توسعه استان در زمینه‌های مختلف را حضور یک مدیری مدبر،جهادی و انقلابی در راس مدیریت کلان آذربایجان‌غربی دانست. 

محمد کریمی فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» در خصوص ویژگی‌های یک استاندار خوب برای استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بی‌تردید  آذربایجان غربی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیاز به یک مدیر مدبر، وحدت‌بخش و با برنامه نیاز دارد.

وی افزود: بر اساس تمام داده‌های اجتماعی و سیاسی، آذربایجان غربی رنگین کمانی از اقوام، مذاهب با چالش‌های متعددی است که می‌طلبد پایتخت‌نشینان در راستای انتخاب استاندار این استان تمام این شاخص‌ها را در نظر بگیرند.

این فعال اجتماعی بوکانی ادامه داد: بی‌تردید تنها مدیری باروحیه انقلابی، جهادی، برنامه گرا، آشنا با چالش، نقطه قوت‌ها و ضعف‌ها می‌تواند در مدیریت این استان موفق باشد هرچند انتخاب تیمی قوی نیز لازمه این مهم است.

کریمی فرد گفت: آذربایجان غربی دارای موقعیت‌های بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف است که تنها یک مدیر جهادی باروحیه انقلابی و خستگی‌ناپذیر و همچنین به‌دوراز نگاهی قومیتی مذهبی می‌تواند راه توسعه در استان را پیدا و پیش ببرد.

این فعال سیاسی در بوکان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی شاخص‌های مهمی در راستای انتخاب مدیران کارآمد دارد که امید است دولت مردان استاندار آذربایجان غربی را بر اساس همین داده‌ها انتخاب کند.

کریمی فرد تصریح کرد: آذربایجان غربی نیازمند یک مدیر مستقل و به‌دوراز جناح‌بندی‌های سیاسی است تا بتواند بدون نگاه ویژه به یک طیف سیاسی، مدیران قوی برای بدنه مدیریتی استان در راستای رفع تبعیض‌ها و چالش‌ها انتخاب و از آنان برای توسعه منطقه کمک گیرد.

وی ادامه داد: توجه ویژه به نیروی انسان جوان در استان، استفاده از ظرفیت مرزها، نگاه وحدت‌بخش به اقوام و مذاهب در راستای توسعه استان مهم‌ترین فاکتورهای هستند که استاندار جدید می‌توانند از آنان در راستای توسعه این منطقه بهره گیرد.

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تردید شاخص‌های یک مدیر خوب برای استان آذربایجان غربی را می‌توان در کلام رهبری دید و امید است دولت مردان بر اساس همین شاخص‌ها برای راه مدیریت در این استان مهم تصمیم‌گیری نمایند.

گفتنی است طی روزها و هفته‌های گذشته گمانه‌زنی‌های فراوانی در محافل سیاسی و اجتماعی استان در خصوص انتخاب استاندار جدید آذربایجان غربی به گوش می‌رسد و نام‌های مختلفی دراین‌خصوص مطرح شده است.

هرچند هنوز از سوی دولت و وزارت کشور هیچ نامی برای برعهده گرفتن سکان مدیریت یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور یعنی آذربایجان غربی منتشر نشده؛ اما از روزهای گذشته فعالان سیاسی و اجتماعی استان در شهرهای مختلف، پیرامون این مهم واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×