» اخبار استان » استاندار باید فردی جهادی و انقلابی باشد
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
امام‌جمعه پلدشت:

استاندار باید فردی جهادی و انقلابی باشد

مهر 20, 1403۹:۰۹ ق٫ظ 20

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه استاندار انتخابی باید فردی جهادی و انقلابی باشد گفت: استاندار و مدیران انقلابی باید بصیرت و توانایی تحلیل صحیح مسائل را داشته باشند و بتواند سنگر خودی را از غیرخودی تشخیص دهند.

حجت‌الاسلام وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «حرف‌رک» با اشاره به ویژگی‌های مدیران و استانداران در تراز انقلاب و جهادی اظهار کرد: یکی از اوصاف و فاکتورهای «مسئولان تراز انقلاب»، حضور فعال در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است، هر کجای انقلاب به مسئول مؤمن انقلابی نیاز داشته باشد، حاضر است و احساس وظیفه و تکلیف کرده و ذره‌ای تعلل نکرده و ضعف و سستی به خود راه نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: گوش‌فرادادن به ولی یکی دیگر از ویژگی‌های استاندار و مدیران است، آنچه مشخص است ولایت‌مداری در عصر کنونی است که باید به طور واضح و روشن در عملکرد افراد نمود و ظهور داشته باشد بخصوص در فضایی که دشمن جنگ تمام‌عیار اقتصادی را علیه کیان اسلامی به راه انداخته است.

امام‌جمعه پلدشت افزود: انقلابی‌گری و جهادی بودن تنها به اسم نیست، کمااینکه باری‌تعالی در سوره مبارکه توبه رستگاران و جهادگران واقعی را کسانی معرفی می‌فرماید که با نثار و جان و مال، روحیه جهادی خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی اظهار کرد: استاندار و مدیران انقلابی باید بصیرت و توانایی تحلیل صحیح مسائل را داشته باشند و بتواند سنگر خودی را از غیرخودی تشخیص دهند.

طالبی گفت: استاندار و مدیران انقلابی باید دارای فهم و درک سیاسی باشند و مسائل کشور را به‌درستی درک و به آن عمل کنند.

وی تصریح کرد: فردی که انتخاب می‌شود، باید دلسوز مردم باشد، صادق باشد، صمیمی باشد و بخواهد برای مردم کار کند؛ آدمی باشد که حتی‌المقدور باتجربه باشد و در این کارهای بزرگ، تجربه خیلی مهم است.

امام‌جمعه پلدشت افزود: استاندار و مدیران انقلابی باید خدوم، امتحان‌داده، باکفایت، برنامه‌دار، خوشنام و جوان گرا باشد و به جوانان اعتقاد داشته باشد.

امام‌جمعه پلدشت گفت: انقلابی‌گری و جهادی بودن تنها به اسم نیست، کمااینکه باری‌تعالی در سوره مبارکه توبه رستگاران و جهادگران واقعی را کسانی معرفی می‌فرماید که با نثار و جان و مال، روحیه جهادی خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند

وی اظهار کرد: فردی که انتخاب می‌شود طوری نباشد که به‌خاطر جذب یک دسته یا یک گروه، حرفی بزند که وحدت ملت خدشه‌دار شود، وعده‌هایی که معلوم است نمی‌توانند به آن‌ها عمل کنند، به مردم ندهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×