» اخبار استان » انتخابات، فرصتی برای وحدت و پیشرفت است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام‌جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ:

انتخابات، فرصتی برای وحدت و پیشرفت است

خرداد 29, 1403۹:۳۵ ق٫ظ 30

امام جمعه ارومیه با بیان انتخابات، فرصتی برای وحدت و پیشرفت است گفت: گامی مهم در مسیر پیشرفت و پشتوانه‌ای قوی برای رسیدن به قله‌های موفقیت است.

ماموستا خالد رسول‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به‌اتفاق مهم سیاسی پیشرو و انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با وجود فقدان غم‌انگیز رئیس‌جمهورمان، به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، کشورمان آرامش و امنیت خود را حفظ کرده است. اکنون زمان آن فرارسیده که با حضور پرشور در انتخابات، رئیس‌جمهور بعدی را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان است. ملت ایران برای تثبیت دستاوردهای انقلاب، رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی و رسیدن به کام دلخواه خود، به رئیس‌جمهوری فعال، پرتلاش، آگاه و متعهد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

امام‌جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ اضافه کرد: انتخابات باید در فضایی اخلاقی برگزار شود و امیدواریم شاهد انتخاب رئیس‌جمهوری شایسته برای ملت ایران باشیم. برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات، دستاوردی بزرگ برای کشورمان خواهد بود.

وی افزود: حضور در انتخابات، گامی مهم در مسیر پیشرفت و پشتوانه‌ای قوی برای رسیدن به قله‌های موفقیت است. از همه مردم شریف و شهیدپرور، به‌ویژه رأی اولی‌ها تقاضا داریم که با حضور پرشور خود در انتخابات، در تعیین سرنوشت ایران اسلامی و رقم‌زدن امنیت و اقتدار کشورمان سهیم باشند.

رسول‌زاده بیان کرد: ملت ایران همواره پایدار نظام، انقلاب و ارزش‌های آن بوده و در این شرایط نیز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور آگاهانه و پرشور خود در انتخابات، دشمنان را مبهوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات، جهادی واقعی در برابر دشمنان است. این جهاد مخلصانه ملت ایران، به یاری خداوند، مسیر حرکت به‌سوی قله‌ها را تسریع خواهد کرد. هر رای، سلاحی در برابر دشمن است و غفلت از آن، طمع دشمن را برای تهاجم بیشتر خواهد کرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری، فرصتی برای مردم است تا با حضور پرشور خود، بار دیگر به مسئولان نشان دهند که قدر این ودیعه الهی را می‌دانند و از آنها انتظار دارند بادقت، اهتمام و جدیت در انجام وظایف خود تلاش کنند.

وی یادآور شد: بی‌شک مردم شهرستان شاهین‌دژ، اعم از شیعه و سنی، در کنار آحاد ملت ایران، برای آبادانی ایران و آسایش و آرامش فرزندان این مرزوبوم، با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات شرکت کرده و نقشه‌های استعمارگران و غرب‌گرایان برای تخریب ایران را ناکام خواهند گذاشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×