» اخبار استان » «انتخابات» مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
نماینده مردم در ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

«انتخابات» مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری است

تیر 16, 1403۷:۰۹ ق٫ظ 60

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: «انتخابات» به‌عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی سالهای گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه ابهت، اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهور اظهار کرد: ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی باری دیگر سربلند و سرافراز شدند و موسم انتخابات در کشور، بار دیگر فرصتی برای تجلی اراده ملی و حراست از مردم‌سالاری دینی، فراهم آورده است.

وی با اشاره به اهمیت رویداد ملی انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: «انتخابات» به‌عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی سالهای گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: حق رأی به‌عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان با حضوری پرشور در پای صندوق‌های چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در حفظ این میراث کوشا باشیم.

سید ذاکر یادآور شد: بی‌تردید حضور متراکم، حداکثری و عمومی و درعین‌حال آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی در دومین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۱۵ تیرماه نویدبخش کشوری مقتدر و درخور شایستگی بوده و شاهد کشوری آباد و توسعه‌یافته خواهیم بود.

وی تصریح کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری فارغ از سلایق، جناح‌ها، طرف‌داری‌ها و رقابت‌های انتخاباتی، به‌خودی‌خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتمادبه‌نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین‌المللی ایران اسلامی سربلند است.

سید ذاکر با بیان اینکه اقتدار و عزت کشور در عرصه بین‌المللی ثمره مشارکت حداکثری است گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب فرد اصلح برای کشور امنیت و آرامش به ارمغان می‌آورد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×