» پیشخوان » انتخابات ۱۴۰۲ الکترونیکی برگزار می‌شود
پیشخوان - سیاسی - گفتگو
فرماندار ویژه مهاباد:

انتخابات ۱۴۰۲ الکترونیکی برگزار می‌شود

بهمن 20, 1402۱۱:۱۶ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 00

فرماندار ویژه مهاباد گفت: در سال جاری، انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و با استفاده از کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه یا شناسنامه، هر فرد می‌تواند رأی خود را بدهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» حسن عباسی در گفتگو با گروه اجتماعی هالان -۲۴ در مسجد جامع با اعلام این خبر، اظهار کرد: ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این روزهای پر برکت و معنوی، با افتخار و ایمان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دهه فجر، به مردم شجاع و مقاوم شهیدپرور شهرستان محترم مهاباد تبریک عرض می‌نمایم امیدوارم همگی باهمت و اصالت خود، به تحقق آرمان‌های انقلاب و پیشرفت کشور کمک کنید.

وی تصریح کرد: دهه فجر از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن هم‌زمان با سالروز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) جشن ملی و پیروزی انقلاب اسلامی نامیده می‌شود شعار این سال برای انقلاب «جشن ملی و آینده روشن برای کشور ایران» است ما از مردم غیور مهاباد درخواست داریم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و به این رویداد مهم کشوری فعالانه دست بدهند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: سال ۱۴۰۲ به مناسبت دهه فجر ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی ازجمله آزمایشگاه، پل پیروزی، پل تاج سد، کمربندی داش مجید، کلینیک روان‌شناسی، کمربندی پشت تپ بە بلوار حسن زادە، پل باکس بتنی کتاب، آسفالت گوک تپه، پل روستای داش تیمور، پارک سیدآباد، هتل تاج سد توسط بخش‌های دولتی و بخش خصوصی کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد و این سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال برای آبادانی و توسعه مهاباد تأمین شده است.

عباسی درباره اشتغال‌زایی جوانان مهاباد اظهار کرد: در این ایام مبارک دهه فجر دو سردخانه و چندین واحد دیگر در شهرک صنعتی مهاباد افتتاح می‌شود و از کارفرمایان خواستاریم برای استخدام و تأمین نیروی کار برای کارخانه‌های مهاباد از جوانان بومی استفاده کنند و همچنین دستگاه‌های دولتی ازجمله آموزش‌وپرورش چندین آزمون در بخش جذب نیرو برگزار کردند و خوشبختانه موفقیت‌آمیز بوده است.

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات بیکاری جوانان تا حدودی حل شود این مسئله از جمله چالش‌های اجتماعی مهم کشور است که نیاز به توجه و راه‌حل‌های مؤثر دارد باید تلاش کنیم تا با ایجاد فرصت‌های شغلی، آموزش‌های موردنیاز و حمایت‌های لازم، جوانان را از بیکاری نجات داده و آن‌ها را به سمت یک زندگی پربار و موفق هدایت کنیم.

عباسی درباره انتخابات اظهار کرد: انتخابات یک رویداد بسیار مهم در کشور است و تمام مردم باید در این فرایند مشارکت کنند در سال جاری، انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و با استفاده از کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه یا شناسنامه، هر فرد می‌تواند رأی خود را بدهد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از شرکت در انتخابات، توسعه و آبادانی شهر و کشورمان است همچنین، با حضور فعال شما در انتخابات، به وحدت و همدلی و پیشرفت جامعه کمک بسزایی می‌کند شرکت در انتخابات نه‌تنها یک وظیفه قانونی است بلکه حق مسلم هر ایرانی در نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: باید به یاد داشته باشید که رأی شما نقش بسزایی در توسعه و آبادانی شهر خواهد داشت به‌عبارت‌دیگر، انتخابات به مردم تعلق دارد و نقش آن‌ها در ساختار سیاسی کشور بسیار حائز اهمیت است.

عباسی در پایان افزود: برای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای مهاباد یک شبکه مخصوص کاندیدای نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهاباد دایر شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌ غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×