» اجتماعی » اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور خبر داد:

اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی

مهر 2, 1403۱۲:۵۶ ب٫ظ 30

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور از اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری تأمین و در استان آذربایجان غربی توزیع شد.

سردار حزنی در این مراسم با احترام به شهدای اسلام و انقلاب و به‌ویژه شهدای استان آذربایجان غربی مأموریت اصلی سپاه را ایجاد امنیت پایدار و دفاع از انقلاب اسلامی دانست و به اهمیت موضوع محرومیت‌زدایی در کنار این اهداف اشاره کرد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور افزود: کمک به تهیه جهیزیه برای نوعروسان از جمله اقدامات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران است و اهمیت توجه به ازدواج آسان از مسائل مهم در جامعه است.

حزنی همچنین با بیان اینکه تا کنون ۱۸۰۷۱ رشته جهیزیه در سطح کشور توزیع شده است، گفت: با تأمین ۵۰۰ رشته جهیزیه در استان آذربایجان غربی، این تعداد به ۱۸۵۷۱ رشته جهیزیه در سطح کشور می‌رسد.

در پایان، سردار حزنی از قرارگاه حمزه سیدالشهدا و فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی تشکر کرد و خواستار پیگیری پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ارائه گزارش اقدامات به مردم شد تا آنها از فعالیت‌های سپاه آگاه شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در مراسم توزیع این اقلام جهیزیه، از حضور میهمان ویژه، سردار سرتیپ پاسدار سید ضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور تقدیر  و تهیه ۵۰۰ رشته جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری برای نوعروسان را نتیجه تلاش‌ها و اقدامات سردار حزنی دانست.

وی با اشاره به مأموریت‌های اصلی سپاه، برقراری امنیت پایدار مردمی و همچنین راهبرد حمایت از مستضعفین و محرومیت‌زدایی را از جمله برنامه‌های مهم سپاه دانست و تأکید کرد که توجه به معیشت پایدار مردم هم به اندازه امنیت پایدار اهمیت دارد.

رجبی همچنین به فرهنگ مردم و اهمیت توجه به معیشت آنها به‌عنوان بخشی از اقدامات سپاه اشاره کرد و گفت: که این موضوع از ابتدای انقلاب در منطقه و آذربایجان غربی مورد توجه قرار داشته است.

وی با اشاره به فرمایشام امام خمینی «ره» گفت: «صف مردم شریف کردستان از ضدانقلاب جدا هست» و به یاد خاطره‌ای از سال‌های ابتدایی انقلاب پرداخت، در حالی که در سپاه دفتر ارتباط با روستا برای برقراری ارتباط مستمر با مردم و برنامه‌های اصلی سپاه تشکیل شده بود.

فرمانده سپاه شهدا در پایان سخنان خود تأکید کرد که در این استان یک وحدت رویه و یکپارچگی میان سپاه و سایر ادارات برقرار است که تأثیر زیادی در موفقیت‌های این نهاد داشته و لازم است از استاندار خدوم استان نیز تقدیر شود.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×