» اخبار استان » ایران هیبت اسرائیل را از بین برد
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:

ایران هیبت اسرائیل را از بین برد

اردیبهشت 5, 1403۱۲:۱۱ ب٫ظ 40

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا گفت: فعالیت‌های رسانه‌های غربی سعی دارند تا با زیرسؤال‌بردن فعالیت‌های مفید ایران، همواره برای کشور چالش درست کنند.

به گزارش پایگاه خبری «حرف‌رک» از ارومیه، حجت‌الاسلام فیاضی در نشست خبری که در محل نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا ارومیه برگزار شد با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تنبیه این غده سرطانی باید انجام می‌شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی بااقتدار و قدرت نشان داد که ایران هیچ‌گونه ترسی از دشمنان کشور و اسلام ندارد و در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی جوابی برای مقابله با ایران نداشت و در دنیا خار و ذلیل شد و همه فهمیدند که تا به امروز اسرائیل فقط در شعار بود و در واقعیت حرفی برای گفتن نداشت.

وی افزود: در این راستا رسانه‌های غربی تمام تلاش خود را کردند که قدرت ایران را زیر سؤال ببرند؛ اما با همه تلاش خود باز هم مجبور به اعتراف شدند که ایران قدرت اول منطقه است و در دفاع از امنیت خود کوچک‌ترین دریغی نخواهد کرد و در این راستا باید رسانه‌های داخلی در مقابل رسانه‌های دشمن از تمامی فعالیت‌های کشور بگویند تا مردم و جهانیان پیشرفت ایران را ببینند.

فیاضی در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج گفت: در این هفته برنامه‌های متعددی پیش‌بینی‌شده است که در جهت اهداف مدنظر اجرا می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۴۵ سال است که اسرائیل تعدادی از فرزندان ایران را ترور و شهید کرد و دست‌اندازی‌های زیادی در راه‌های موفقیت ایران ایجاد کرد؛ اما تا به امروز جمهوری اسلامی ایران خویشتن‌داری کرده بود؛ اما با حمله به سفارت ایران در دمشق یعنی به خاک کشور حمله کرد و دیگر جایی برای خویشتن‌داری نبود.

وی افزود: هیچ کشوری جرئت نداشت که به اسرائیل حمله کند چرا که تمامی قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند؛ اما ایران بدون توجه به این مسائل باقدرت به اسرائیل حمله کرد و نشان داد که رژیم صهیونیستی طبل توخالی بیش نیست و هیچ کشوری به جز ایران قدرت همین کاری را نداشت و کل منطقه و جهان در برابر قدرت ایران ساکت ماندند.

فیاضی گفت: درگذشته وقتی ایران موشک‌ها را آزمایش می‌کرد می‌گفتند فتوشاپ است؛ اما وقتی این موشک‌ها بر سر اسرائیل فرود آمد دیدند که تا به امروز در مورد ایران اشتباه فکر می‌کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد: در روز اول، گفتمان مطهر و جامعه‌پردازی و خودسازی، روز دوم ،اندیشه مطهر عنوان شهید مطهری و اندیشه‌هایش، روز سوم ، مکتب مطهر شهید مطهری مکتب انقلاب و بسیج، روز چهارم، مشق مطهر پژوهش و تولید علم، روز پنجم، همایش مطهر قران و عترت ولایت، روز ششم، یاد مطهر شهید مطهری یاد شهدا، روز هفتم، فریاد مطهر معنویت و قدس شریف خواهد بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×