» اخبار استان » بانوان مؤمن پیشگامان کمک به جبهه مقاومت
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

بانوان مؤمن پیشگامان کمک به جبهه مقاومت

آبان 3, 1403۰:۳۰ ق٫ظ 10

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: بانوان مؤمن استان با حضور فعال در پویش «ایران همدل»، با اهدای طلاجات و کمک‌های نقدی، نقش پررنگی در حمایت از جبهه مقاومت و یاری‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام منصور امامی گفتگو با خبرنگار «حرف رک»؛ از راه‌اندازی پویش بزرگ ایران همدل در استان خبر داد و اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی به عنوان متولی این پویش، مسئولیت جمع‌آوری طلاجات و سایر اقلام اهدا شده را به امور بانوان این اداره سپرده است.

وی تصریح کرد: بانوان و خانواده‌های مؤمن که تمایل به مشارکت در این اقدام خداپسندانه دارند، می‌توانند با مراجعه به دفتر امور بانوان در اداره کل، کمک‌های غیر نقدی خود را تحویل دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین در صورت تمایل، کمک‌های نقدی نیز در حضور خود اهداکنندگان به حساب‌های مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری واریز می‌شود تا به طور مستقیم به دست مردم لبنان و فلسطین برسد.

وی خاطرنشان کرد: این پویش در استان در پی تأکیدات مقام معظم رهبری و دستورات ایشان در خصوص حمایت از جبهه مقاومت اسلامی راه‌اندازی شده است.

امامی تصریح کرد: این نهاد با برنامه‌ریزی و اجرای جلسات تبیینی و روشنگری در میان گروه‌های مختلف اجتماعی از جمله مدارس، مساجد، هیئت‌های مذهبی و به‌ویژه در میان جمع بانوان، اقدام به ترویج این رویکرد کرده است.

وی در ادامه به تأثیرات گسترده این پویش در جامعه اشاره کرد و گفت: این پویش از ابتدای هفته جاری به طور رسمی در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی کلید خورد.

امامی تصریح کرد: خوشبختانه با استقبال گسترده مردم مواجه شده‌ایم و تا به امروز، طی تنها چند روز، تعداد قابل توجهی اقلام ارزشمند از جمله دو جفت گوشواره، یک گردنبند، یک مدال، یک انگشتر و چهار نیم ست طلا و ۶ عدد النگو توسط بانوان مؤمن و انقلابی به جبهه مقاومت اهدا شده است.

وی افزود: این حجم از استقبال نشان‌دهنده تعهد و انگیزه والای بانوان و خانواده‌ها در حمایت از مظلومان و مقاومت اسلامی است.

امامی از تمامی مردم به ویژه بانوان و خانواده‌های متدین دعوت کرد تا با مشارکت در این پویش معنوی و کمک به جبهه مقاومت، ضمن ایفای نقشی حیاتی در کمک به مظلومان جهان، روحیه مقاومت و ایستادگی را تقویت کنند.

وی افزود: این پویش تنها یک اقدام نمادین نیست؛ بلکه نشانه‌ای از اتحاد و همبستگی ملت ایران با ملت‌های مسلمان است که زیر ستم و ظلم قرار دارند. هر فرد با هر توانایی می‌تواند سهمی در این مسیر ایفا کند و با اهدا کوچک‌ترین اقلام، در این مسیر نورانی سهیم شود.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×