» اخبار استان » با همبستگی مسیر مقاومت را ادامه خواهیم داد
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
فرماندار ارومیه:

با همبستگی مسیر مقاومت را ادامه خواهیم داد

مهر 8, 1403۸:۵۳ ق٫ظ 10

فرماندار ارومیه گفت: سید حسن نصرالله، نماد پایداری و ایستادگی، همواره در یادها و دل‌ها زنده خواهد ماند. در این روزهای سخت، ما به همبستگی و مقاومت ادامه خواهیم داد و با پیروی از آرمان‌های او، به مبارزه علیه ظلم و بی‌عدالتی خواهیم پرداخت.

غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» ضمن تسلیت شهادت عالم ربانی و مجاهد خالص، قهرمان جبهه‌های مقاومت و پیشرو در اعتلای کلام حق سید حسن نصرالله اظهار کرد: سید حسن نصرالله، همواره الگویی از شجاعت و صداقت برای ما خواهد بود. او با فداکاری و ایثار خود، نه‌تنها دل‌های مردم لبنان، بلکه دل‌های همه آزادگان جهان را به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، ما باید بیش‌ازپیش به آرمان‌های او وفادار بمانیم و باتکیه‌بر وحدت و همبستگی، راه او را ادامه دهیم. پیروزی‌هایی که او و یارانش به دست آوردند، نماد اراده‌ای است که می‌تواند هر نوع ظلم و ستمی را به چالش بکشد.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: مانیز با تاسی از میراث سید حسن نصرالله و دیگر شهیدان مقاومت، باید عزم خود را برای تحقق آزادی و عدالت در سرزمین‌های اسلامی جزم کنیم. این مسئولیت نه‌تنها بر دوش ماست، بلکه بر دوش نسل‌های آینده نیز خواهد بود.

عماری ادامه داد: ما به مقاومت ادامه خواهیم داد، زیرا این راه نه‌تنها به سمت آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی است، بلکه به سمت احیای هویت اسلامی و انسانی ما نیز است. ازاین‌رو، همگان باید در این مسیر به یکدیگر کمک کنیم و با همبستگی، به هر چالشی که در مقابل ما قرار می‌گیرد، پاسخ دهیم.

وی عنوان کرد: مسیر مقاومت هرگز با شهادت سید مقاومت و دیگر مجاهدان راستین مسدود نخواهد شد. این راه باهدف تحقق پیروزی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد یافت. به امید روزی که نداهای آزادی‌خواهی در تمام نقاط جهان طنین‌انداز شود و نام سید حسن نصرالله در تاریخ به‌عنوان قهرمان واقعی آزادی و کرامت انسانی ثبت شود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: از درگاه خداوند متعال برای روح بلند شهید سید حسن نصرالله و یارانش رحمت واسعه طلب می‌کنم و همچنین صبر و شکیبایی بی‌نهایتی برای خانواده ایشان و همه دوستدارانشان آرزو دارم. روح ایشان شاد و با اولیا الهی محشور باد.

وی یادآور شد: سید حسن نصرالله، نماد پایداری و ایستادگی، همواره در یادها و دل‌ها زنده خواهد ماند. در این روزهای سخت، ما به همبستگی و مقاومت ادامه خواهیم داد و با پیروی از آرمان‌های او، به مبارزه علیه ظلم و بی‌عدالتی خواهیم پرداخت.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×