» اخبار استان » بسیج تجلی عشق واقعی به رهبری است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه:

بسیج تجلی عشق واقعی به رهبری است

آبان 6, 1403۰:۳۰ ق٫ظ 00

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بسیج نماد عشق بی‌ریا و ارادت عمیق به رهبری است که از آغاز انقلاب اسلامی تا امروز، همواره در صف اول دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دینی قرار داشته است.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»؛ با تاکید بر اهمیت نماز جمعه نصر و اتحاد مسلمانان، هفته بسیج را فرصتی برای نمایش عشق و وفاداری بسیجیان به ولایت‌فقیه دانست و اظهار کرد: نماز جمعه نصر یک واقعه کم‌نظیر و الهام‌بخش برای تمام مسلمانان جهان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بنده و جمعی از روحانیون اهل‌سنت در این نماز جمعه جهت حمایت از مقاومت حضور داشتیم، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم نشان داد که در سخت‌ترین شرایط نیز ملت ایران حول محور ولایت و ایمان جمع شده‌اند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه بیان کرد:  این نماز جمعه، بار دیگر اتحاد و همبستگی مسلمانان را به نمایش گذاشت و پیامی قاطعانه به دشمنان اسلام داد که ما ملت واحدی هستیم و در برابر هر تهدیدی با ایمان و اتحاد ایستادگی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی است که بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی از خود نشان داده‌اند.

کلشی‌نژاد تصریح کرد: بسیج، تنها یک نهاد نظامی یا امنیتی نیست، بلکه نمادی از عشق و وفاداری به ولایت‌فقیه است.

وی عنوان کرد: بسیجیان با اعتقاد به ولایت، از جان و دل در مسیر دفاع از کشور و ارزش‌های اسلامی گام برمی‌دارند.

کلشی‌نژاد افزود: در این هفته، همه بسیجیان می‌توانند پیام نماز جمعه نصر را به گوش همگان برسانند و با فعالیت در فضای مجازی و حقیقی، عشق و پیروی خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کنند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: این عشق و پیروی، همان حلقه‌ای است که موجب اتحاد واقعی ملت‌های مسلمان شده و خواهد شد.

کلشی‌نژاد بیان کرد: اتحاد و همبستگی مسلمانان چه شیعه و چه سنی، ستون اصلی مقاومت اسلامی است.

وی عنوان کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمنان اسلام از هر سو تلاش می‌کنند وحدت ما را هدف بگیرند، اما حماسه‌هایی همچون نماز جمعه نصر و شور و شعور بسیجیان در هفته بسیج، این پیام را مخابره می‌کند که مسلمانان از هر قوم و مذهب یک ملت واحد و زیر سایه ولایت‌فقیه، با عشق به رهبر انقلاب اسلامی متحد هستند.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×