» پیشخوان » بسیج نماد عزت و اقتدار در جامعه است
پیشخوان - خوی
فرمانده سپاه خوی:

بسیج نماد عزت و اقتدار در جامعه است

آذر 3, 1402۳:۰۸ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 دقیقه 60

فرمانده سپاه خوی گفت: بسیج نماد عزت و اقتدار در جامعه است و امروز بسیج به‌عنوان یک نهاد قدرتمند مردمی در جامعه قد علم کرده است.

به گزارش «حرف رک» به نقل از خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» مصطفی آقائی فرمانده سپاه خوی در مراسم حماسه اقتدار که  هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج نمایش اقتدار بسیجیان و میقات صالحین که با حضور بسیجیان شهرستان خوی در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بسیج نماد عزت و اقتدار در جامعه است و امروز بسیج به‌عنوان یک نهاد قدرتمند مردمی در جامعه قد علم کرده و توانسته در همه عرصه‌ها در اوج بدرخشد و همواره آماده خدمت به‌نظام و مردم است.

وی در ادامه اظهار داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی از مهم‌ترین مؤلفه این نهاد مقدس مردمی است و شاهدیم در حال گسترش در سراسر کشورهای اسلامی است و این گسترش تفکرو فرهنگ بسیجی که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.

فرمانده سپاه خوی افزود: فرهنگ بسیجی دشمنان نظام و اسلام را بر آن داشته که شبانه‌روزی برای ازبین‌بردن این تفکر در پی فتنه‌انگیزی در کشور و جبهه مقاومت هستند و همین حوادث تلخ اخیر غزه بیانگر اوج این تنفر و دشمنی از تفکر و فرهنگ مقاومت بسیجی را نشان می دهد.

آقائی وظیفه خواهران و برادران بسیجی را گسترش روحیه و تفکر جهادی در برابر روحیه بی‌مسئولیتی و تن‌پروری دانست و گفت:  این تفکر آن چیزی است که می‌تواند ملت را از مشکلات و معضلات برهاند چرا که در هر عرصه‌ای روحیه جهادی و تفکر بسیجی وارد عمل شده مرزهای نمی‌توانیم را از بین برده و قله پیروزی و موفقیت را فتح کرده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان معتقدیم که بسیج معجزه انقلاب است تصریح کرد: بسیج امیدآفرین و ظلمت شکن است به طور یکه انقلاب و نظام را از هرگونه بن‌بست و پیچ‌های تاریخی بدون خستگی و توقف با ایثارگری، مقاومت و پایداری به سلامت گذرانده است.

جلیل وحیدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در بخش دیگری از رزمایش اقتدار بسیجیان خوی در سخنان خود ضمن یادآوری سخنان امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله) در مورد بسیج خاطرنشان کرد:  بسیج به‌عنوان پرچم‌دار جهاد تبیین و شجره طیبه‌ای است که در هر کس به حد و اندازه وسعش از ثمره این شجره طیبه و ساحل امن آن بهره می‌گیرد.

وی با تأکید بر این مطلب که فرهنگ و تفکر بسیجی اگر در مسائل سیاسی، فرهنگی، آموزشی، تربیتی و نظامی جاری باشد هیچ مشکلی نخواهیم داشت گفت: ما معتقدیم بر این که تفکر و فرهنگ بسیجی تبلور عفت، غیرت، مردانگی، تعهد، صداقت، تلاش بی‌وقفه و جهاد فی‌سبیل‌الله است که هرکه در این تفکر غوطه‌ور شد همواره پیروز میادین نظام و انقلاب خواهد بود.

وحیدی با بیان این جمله که بسیج از دشمن سلب آسایش کرده است اظهار داشت: امروز دشمن از جهل جوانان استفاده کرده و با اقناع اینکه انقلاب برای شما هیچ کاری نکرده آنها را در یاس و ناامیدی فرومی‌برد و به‌وسیله این حربه نارضایتی و فتنه‌ها را در داخل کشور رقم می‌زند؛ بنابراین بسیجیان با جهاد تبیین، امیدآفرینی کنند و دستاوردهای انقلاب را برای مردم شرح دهند و با مقایسه موفقیت‌های کشورمان را با دیگر کشورها و زمان طاغوت حقایق را به مردم انتقال دهند.

گفتنی است در ابتدای رزمایش، گردان‌های حاضر در مصلی از فرمانده سپاه خوی و هیئت همراه سان دید که بسیجیان با قرائت سرود سلام فرمانده اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است در بخش دیگری از رزمایش اقتدار؛ میقات حلقه‌های صالحین نیز برگزار شد که مورد بازدید فرمانده سپاه خوی و مسئولین قرار گرفتند و همچنین اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه نیز با حضور بسیجیان برنامه پایانی این رزمایش بود.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×