» اخبار استان » ارومیه » تحریم یا بیماری؟
ارومیه - تیتر یک
جلسات شورای شهر ارومیه همچنان تعطیل می‌شود؛

تحریم یا بیماری؟

آبان 30, 1402۱:۰۵ ب٫ظ 60

جلسات شورا به دلیل غایب‌بودن و به حدنصاب نرسیدن اعضای شورای ارومیه تعطیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از درناسسی بنا بر اخبار رسیده، اعضا جانشین شورای شهر ارومیه در اعتراض به ورود احد یوسفی عضو تعلیق و سپس تبرئه شده شورا و همچنین در اعتراض به رأی هیئت حل اختلاف آذربایجان‌غربی به ریاست استاندار جلسه صحن شورا را با عدم حضور مجدداً به تعطیلی کشاندند.

نقی کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه این موضوع را تکذیب کردند و گفتن که علت تعطیلی جلسات شورا به حدنصاب نرسیدن اعضا هست و اعضای شورا برخی مریض هستند و برخی هم از مرخصی قانونی خود استفاده می‌کنند.

در شرایط کنونی مردم نیاز به آرامش و رفع‌شدن مشکلات دارد با بیان این موضوعات و به حاشیه کشیدن از اهداف اصلی فاصله گرفته خواهد شد. گفتند که بیان این موضوعات از لحاظ شرعی هم درست نیست و روز قیامت نزدیک است همه چیزهای پنهان آشکار خواهد شد.

نقی کریمی گفت روز شنبه جلسه شورا نیز تشکیل خواهد شد.

وحید توماج افشار رئیس کمسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه هم گفت: با توجه به حد نصاب نرسیدن و غایب بودن تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه جلسات شورا تعطیل شده است.

وی ادامه داد:از نیت اعضای غایب خبر ندارم؛ ولی باتوجه‌به حضور آقای یوسفی جلسات شورا به مدت سه جلسه تشکیل نشده و چهار نفر از اعضای شورا آقای علی‌نژاد، مصطفی‌زاده بهرام و حسینی به‌عناوین‌مختلف مانند گواهی پزشکی و مرخصی در جلسات حضور نیافتند.

سؤال اینجاست که چرا این افراد با بازگشت دوباره احد یوسفی دچار بیماری شدند یا به یاد استفاده از مرخصی قانونی افتادند؟ آیا این رفتارها به‌نوعی اعتراض به تبرئه اعضای اصلی شورای شهر توسط مراجع قضایی است؟

افکار عمومی انتظار دارند شورای شهر با تمکین و احترام به قانون حتی اگر برخلاف نظر آنها باشد، در مسیر خدمت به مردم به‌خاطر منافع شخصی وقفه و خللی ایجاد نکنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×