» اخبار استان » تخصیص ۷۶۰۰۰ میلیون برای لایروبی رودخانه‌ها در ماکو
اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک - گفتگو
از محل اعتبارات سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی صورت گرفت؛

تخصیص ۷۶۰۰۰ میلیون برای لایروبی رودخانه‌ها در ماکو

دی 21, 1402۸:۴۵ ق٫ظ 40

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از تخصیص ۷۶ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات و مصوبات سفر مقام عالی استانی برای مرمت و ساماندهی کانال‌ها و لایروبی رودخانه‌های شهرستان ماکو خبر داد.

مجید رستگاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: یکی از برکات سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی، احصا مشکلات و اختصاص اعتبارات لازم برای حل سریع آنها است.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی نیز با تزریق بودجه از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان به شهرستان‌ها شتاب گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بیش از ۷۶ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی به بحث مرمت و ساماندهی کانال‌ها و لایروبی رودخانه‌های شهرستان ماکو اختصاص‌یافته است.

رستگاری بیان کرد: مرمت و بازسازی کانال‌های درجه یک و دو شبکه آبیاری و زهکشی شهید قنبری به مبلغ ۱۷ هزار میلیون ریال، عملیات لایروبی رودخانه آواجیق چای در روستاهای کشمش تپه و محمد کندی به حجم لایروبی ۴۵ هزار مترمکعب به مبلغ ۱۹ میلیون و ۸۰۰ ریال، لایروبی رودخانه آواجیق چای در روستاهای سنگر و نائب کندی و باشکند به حجم لایروبی ۶۰ هزار مترمکعب به مبلغ ۲۶ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال، لایروبی و مسیرگشایی مسیل قافلان به‌صورت امانی به حجم ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمکعب به مبلغ ۱۰ هزار میلیون ریال، لایروبی رودخانه آواجیق چای در محدوده پارک امام به حجم 14 هزار و ۵۰۰ مترمکعب دو هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و لایروبی رودخانه آواجیق چای در محدوده قره کرپی به حجم دو هزار مترمکعب ۶۰۰ میلیون ریال از جمله اقدامات صورت‌گرفته از محل اعتبارات و مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان ماکو است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به پروژه‌های اجرا شده از منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در ماکو اشاره و اعلام کرد: پروژه حصارکشی محدوده مخزن سد ماکو به طول یک هزار و ۲۰۰ متر به مبلغ ۳۳ هزار میلیون ریال، لایروبی و مسیرگشایی رودخانه ساری سو به حجم ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب دو هزار و ۲۰۰ میلیون ریال و لایروبی و مسیرگشایی رودخانه قره سو میلان به حجم دو هزار و ۷۰۰ مترمکعب به مبلغ ۴۵۲ میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×