» تازه های خبر » ترافیک پروازهای تسلیحاتی آمریکا برای تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی
تازه های خبر

ترافیک پروازهای تسلیحاتی آمریکا برای تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی

مهر 29, 1402۱۰:۵۸ ق٫ظ 30

شواهد حاکی از آن است که آمریکایی‌ها در حال تجهیز جدی ارتش صهیونیستی هستند و بر این اساس پایگاه های مختلف آمریکایی طی روزهای گذشته مبدا پروازهای ترابری به مقصد سرزمین‌های اشغالی فلسطین بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» براساس اخبار واصله از مرکز ترافیک هوایی بین المللی، طی چند روز گذشته ارتش آمریکا با استفاده از هواپیماهای ترابری، پروازهای متعددی از مبدا اروپا و آمریکا به مقصد اراضی اشغالی فلسطین به منظور کمک و ارسال تجهیزات انجام می‌دهد.

بنابراعلام منابع آگاه منطقه‌ای این پروازها که توسط هواپیماهای ترابری نظامی ارتش آمریکا و به دستور مقامات ارشد دفاعی این کشور انجام می‌شود، انواع تسلیحات و تجهیزات نظامی مورد نیاز صهیونیست‌ها را به سرزمین‌های اشغالی منتقل می‌کنند.

کارشناسان نظامی معتقدند این اتفاق از چند جهت قابل توجه است: اول آنکه ارتشی که مدعی قدرتمندترین ارتش منطقه بود پس از درگیری با چند گروه مقاومت نیازمند تامین تسلیحات از آمریکا شده است و دوم اینکه نقش آفرینی آمریکایی‌ها در فرماندهی و تامین تسلیحات جنگی برای صهیونیستها جالب توجه است.

نخستین‌بار نیست که صهیونیست‌ها تسلیحات و تجهیزات نظامی مورد نیاز خود را از آمریکا دریافت می‌کنند. پیش‌تر نیز، اخبار تجهیز ارتش رژیم اشغالگر قدس به انواع و اقسام سلاح‌ها و تجهیزات نظامی آمریکایی منتشر شده بود که شاخص‌ترین آن‌ها جنگنده‌های F-15 و F-16 هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×