» اجتماعی » تصادف در جاده‌های آذربایجان‌ غربی ۷ مصدوم برجای گذاشت
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی:

تصادف در جاده‌های آذربایجان‌ غربی ۷ مصدوم برجای گذاشت

مهر 3, 1402۶:۳۸ ب٫ظ 70

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: تصادفات جاده‌ای در استان در دو روز اخیر هفت مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حرف رک، با بیان اینکه بارش تگرگ و عدم رعایت احتیاط در رانندگی باعث تصادف شدید در گردنه قوشچی ارومیه شده است، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۵۰ روز دوشنبه سه مهرماه ۱۴۰۲؛ در گردنه قوشچی، نزدیک روستای قولنجی، تصادف سه خودروی سمند، پیکان و پیکان‌وانت باهم گزارش شد و این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال‌احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 تصادف خودروی سواری پژو ۴۰۵ با تانکر سوخت در محور اشنویه به ارومیه با ۴ مصدوم

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بیان کرد: روز یکشنبه دو مهرماه نیز، در ۱۶ کیلومتری محور اشنویه به ارومیه (نزدیک روستای سنگر) خودروی سواری پژو ۴۰۵ و تانکر سوخت باهم تصادف کرده که در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه نیز نجاتگران پایگاه امداد و نجات عین‌الروم اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبوبی به رانندگان توصیه کرد که در زمان رانندگی به مقررات راهنمایی‌ورانندگی توجه کنند و هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: خواب‌آلودگی مهم‌ترین عامل تصادفات جاده‌ای است؛ بنابراین از رانندگان درخواست می‌شود که به‌محض احساس خستگی، خودروی خود را در حاشیه‌ای مطمئن از جاده پارک کنند و کمی استراحت کنند؛ زیرا همان پنج دقیقه استراحت می‌تواند جان خودتان، خانواده‌تان، مسافرانتان و همچنین سایر رانندگان و مسافرانی که در جاده‌ها در حال تردد هستند را نجات دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×