» اجتماعی » تصادف در جاده سلماس ۵ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی:

تصادف در جاده سلماس ۵ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

مهر 8, 1402۰:۳۰ ق٫ظ 60

سرپرست هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: تصادف سواری زانتیا با کامیون لیلاند در محور ارومیه به سلماس سه نفر مصدوم یک فوتی برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۰، روز گذشته هفتم مهرماه، در محور ارومیه به سلماس (سه‌راهی ایستی‌سو) سواری زانتیا و کامیون لیلاند باهم تصادف کردند.

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال‌احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ این حادثه یک فوتی و سه مصدوم داشت که مصدومین این حادثه بعد از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه نیز تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی بیان کرد:  رانندگان پس از تصادفات خسارتی، حتماً خودروهای خسارت‌دیده را به حاشیه راه منتقل و مسیر را برای تردد سایر خودروها باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: پرخاشگری، لجبازی و غرور از عوامل اصلی در بروز حادثه رانندگی هستند و ضمن پرهیز از آنها با چنین رانندگانی بااحتیاط برخورد کنید و پلیس را در جریان قرار دهید.

محبوبی عنوان کرد: بعد از دو ساعت رانندگی استراحت مختصر کرده سپس به رانندگی ادامه دهید و از سرعت غیرمجاز در طول سفر جداً بپرهیزید.

وی خاطرنشان کرد: در جاده‌های خیس، اصطکاک لاستیک در سرعت بیش از ۶۰ کیلومتر بسیار کاهش می‌یابد، بنابراین برای مواجه نشدن با خطر تصادف باید سرعت را به‌اندازه کافی کاهش دهید.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×