» اخبار استان » تظاهرات مردم ارومیه علیه جنایات رژیم صهیونیستی
بوکان
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

تظاهرات مردم ارومیه علیه جنایات رژیم صهیونیستی

مهر 20, 1403۰:۳۰ ق٫ظ 10

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در پی افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان تظاهرات گسترده‌ای با حضور پرشور مردم ارومیه پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌ رک»؛ ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، از برگزاری راهپیمایی مردمی در ارومیه در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین خبر داد و اظهار کرد: این راهپیمایی به‌منظور اعلام انزجار عمومی نسبت به جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی و همچنین اعلام همبستگی با ملت‌های مظلوم و ستمدیده فلسطین و لبنان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر نقش همبستگی ملت‌های مسلمان در مقابل استکبار جهانی تصریح کرد: زمان این راهپیمایی پس از نماز عبادی و سیاسی جمعه، در روز ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۳ تعیین شده و از مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ارومیه آغاز خواهد شد مسیر راهپیمایی نیز از مصلی به سمت خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی همچنین بر اهمیت حضور گسترده مردم در این راهپیمایی تأکید کرد و گفت: راهپیمایی‌ها و تجمعات مردمی نشان‌دهنده قدرت و اراده ملت‌ها در مقابله با ظلم و استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی پیام روشنی برای دشمنان اسلام و به ویژه رژیم صهیونیستی خواهد بود که ملت‌های مسلمان هیچ‌گاه از حمایت از حقوق ملت‌های مظلوم دست نخواهند کشید.

آقایی به نقش مهم جوانان، خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه در این حرکت‌های مردمی اشاره کرد و افزود: این راهپیمایی فرصتی است تا ملت ما بار دیگر با اتحاد و همدلی، به جهان نشان دهد که ملت‌های اسلامی در برابر هر گونه ظلم و تجاوز سر خم نخواهند کرد و همچنان به دفاع از مظلومان ادامه خواهند داد.

وی از همه مردم، به‌ ویژه جوانان دعوت کرد که با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، پیام مقاومت و حمایت خود از ملت‌های فلسطین و لبنان را به گوش جهانیان برسانند و تأکید کرد که این حرکت نمادی از وحدت امت اسلامی در مقابل دشمنان اسلام خواهد بود.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×