» اخبار استان » تمهیدات ترافیکی روز قدس ارومیه اعلام شد
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌غربی:

تمهیدات ترافیکی روز قدس ارومیه اعلام شد

فروردین 16, 1403۹:۰۰ ق٫ظ 40

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی از اتخاذ تمهیدات ترافیکی مراسم روز جهانی قدس خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح جمعه در معابر منتهی به مراسم اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، حجت مشتاق امروز در جمع خبرنگاران، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه پر فضیلت رمضان در تشریح تمهیدات ترافیکی روز قدس اظهار کرد: پلیس راهور استان اقداماتی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل اصلی برگزاری مراسم راهپیمایی روز فدس انجام خواهد داد بنابراین از شهروندان محترم درخواست می‌شود با خادمین خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته و جهت رسیدن به مقصدشان از سایر مسیرها استفاده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهروندان شرکت‌کننده در مراسم راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به جهت کمبود محل پارک خودرو از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌غربی تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح جمعه در معابر منتهی به مراسم اعمال می‌شود بنابراین در معابری که اجرای محدودیت‌های ترافیکی را داریم از ورود موتورسیکلت و دوچرخه ممانعت به عمل می‌آید لذا از شهروندان تقاضا داریم از تردد با موتورسیکلت در این روز در معابر اعلامی جدا خودداری کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان از پارک کردن خودرو در مسیر راهپیمایی اعلام شده جداً خودداری کنند چرا که در صورت توقف خودروی آنها توسط جرثقیل به محل دیگر انتقال خواهد یافت.

مشتاق محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده از ساعت هشت روز جمعه (روز قدس) در مرکز استان را به شرح ذیل جهت اطلاع شهروندان اعلام کرد و گفت: مسیر اصلی خیابان شهید منتظری به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خواهد بود.

وی تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های تردد تقاطع شهید مدنی شهید مطهری به سمت میدان ولایت‌فقیه، خیابان شهید طالقانی به سمت میدان ولایت‌فقیه، خیابان پرشکیان به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع مافی – رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع خیابان گلدیس با پزشکیان به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، تقاطع عطایی – امام به سمت میدان ولایت‌فقیه، تقاطع بعثت – باکری به سمت خیابان شهید منتظری و میدان دفاع مقدس به سمت خیابان شهید منتظری صورت می‌پزید.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: خودرویی که در مسیرهای اعلامی توقف کنند توسط جرثقیل‌ها به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل خواهد شد.

گفتنی است؛ امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ش رمضان ۱۳۹۹ق آخرین روز جمعه در ماه رمضان نامید آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه‌کردن دست رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به‌عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از فرهیختگان، دانشمندان، روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود که بنابر گزارش منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×