» اخبار استان » ثبت‌نام رایگان در مراکز کانون پرورش فکری
اخبار استان - پیشخوان - فرهنگی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته کودک خبر داد:

ثبت‌نام رایگان در مراکز کانون پرورش فکری

مهر 16, 1403۹:۱۲ ق٫ظ 10

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: در هفته ملی کودک، ثبت‌نام رایگان در تمامی مراکز کانون پرورش فکری در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است.

زهرا آبسوران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به ارائه عضویت رایگان در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری خود در سراسر کشور کرده است.

وی تصریح کرد: این فرصت ویژه در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ فراهم شده است تا کودکان و نوجوانان علاقه‌مند بتوانند از امکانات و برنامه‌های این مراکز بهره‌مند شوند این طرح نه تنها به منظور حمایت از نسل جوان بلکه با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان کودکان و نوجوانان اجرا شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه از طریق پرتال اینترنتی کانون به نشانی kpf.ir به بخش ثبت‌نام مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: آن‌ها می‌توانند مرکز نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب کرده و مراحل ثبت‌نام را به صورت آنلاین تکمیل کنند. این اقدام کانون فرصتی استثنایی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دسترسی آسان‌تر به منابع آموزشی و تفریحی برای کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف کشور فراهم آورده است.

آبسوران به هدف اصلی این طرح اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام را فراهم آوردن فرصت برابر برای تمامی کودکان و نوجوانان در سراسر کشور دانسته‌اند.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف اصلی این طرح، دسترسی بیشتر کودکان از مناطق محروم به خدمات فرهنگی و هنری بوده است تا آن‌ها نیز بتوانند از برنامه‌های متنوع این مراکز بهره‌مند شوند همچنین، این عضویت رایگان می‌تواند به توسعه بیشتر علاقه‌مندی کودکان به کتاب‌خوانی، هنر و فعالیت‌های خلاقانه کمک کند.

آبسوران بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری که در این مراکز برگزار می‌شود، شامل کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های کتاب‌خوانی و جلسات هنری است که می‌تواند تأثیر مثبتی بر رشد خلاقیت و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان داشته باشد.

وی گفت: عضویت در این مراکز فرصتی مناسب برای والدین نیز فراهم می‌کند تا با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری فرزندان خود، نقش موثری در پرورش فکری و تربیتی آنان ایفا کنند.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×