» اخبار استان » ثبت‌نام متقاضیان عمره مفرده در آذربایجان‌غربی آغاز شد
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی:

ثبت‌نام متقاضیان عمره مفرده در آذربایجان‌غربی آغاز شد

آذر 23, 1402۰:۲۲ ق٫ظ 40

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام زائرین عمره مفرده از امروز در استان آغاز شد.

شاهین مطیع حق‌شناس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، اظهار کرد: باتوجه‌به هماهنگی‌ها و تمهیدات انجام شده، اعزام متقاضیان به سفر زیارتی عمره مفرده بعد از وقفه‌ای هشت ساله به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام برای این سفر معنوی از امروز در استان آغاز می‌شود، گفت: برای افرادی که دارای کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره مفرده هستند، امکان استعلام اولویت خود برای حج به وسیله کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* از تلفن همراه یا با مراجعه به بخش مربوط در پورتال سازمان حج و زیارت به نشانی www.haj.ir وجود دارد.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی بیان کرد: متقاضیان پس از نام‌نویسی اولیه (رزرو) در گروه‌های اعزامی، باید در اسرع‌ وقت و مقدار ظرف مدت ۲۴ ساعت به کارگزار مورد مراجعه و مدارک درخواست‌شده ارائه شود.

وی بیان کرد: بدیهی است قطعی‌شدن ثبت‌نام مقدماتی افراد منوط به مراجعه به‌موقع و ارائه مدارک کامل موردنیاز (قید شده در برگه رزرواسیون) به کارگزار خواهد بود.

حق‌شناس بیان کرد: مدت‌زمان مجاز هزینه سفر پس از قطعی‌شدن ثبت‌نام، مقدار ۴۸ ساعت است که در صورت واریز نمی‌شود هزینه سفر در این فرصت، به طور خودکار (سیستمی) حذف و فرد جدید جایگزین می‌شود.

وی تصریح کرد: اولویت ثبت‌نام با دارندگان کارت‌های ثبت‌نامی دارای اولویت یک تا ۱۵۰ است که این افراد در صورت تمایل به تشرف، باید از هم اکنون نسبت به تهیه گذرنامه بین‌المللی معتبر (دارای هفت ماه اعتبار از زمان اعزام) اقدام کنند.

حق‌شناس تصریح کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت‌های موجود به ترتیب از سایر اولویت‌ها جهت ثبت‌نام فراخوان به عمل می‌آید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×