» اخبار استان » جبهه حق علیه باطل پیروز خواهد شد
امام جمعه پلدشت
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
امام‌جمعه پلدشت:

جبهه حق علیه باطل پیروز خواهد شد

مهر 14, 1403۸:۵۶ ق٫ظ 10

امام‌جمعه پلدشت گفت: ما معتقدیم که جبهه حق در برابر باطل پیروز خواهد شد و به‌زودی رژیم غاصب اسرائیل نابود خواهد گشت.

حجت‌الاسلام وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت جهاد تبیین تأکید دارند و لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و روشن شود.

امام‌جمعه پلدشت در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: این رژیم حقیر با وحشی‌گری، دست به قتل‌عام مردم بی‌گناه می‌زند، اما همواره در برابر جبهه مقاومت شکست خورده است؛ چرا که جبهه مقاومت با عزت و اقتدار در حال پیشرفت است.

وی افزود: ما معتقدیم که جبهه حق در برابر باطل پیروز خواهد شد و به‌زودی رژیم غاصب اسرائیل نابود خواهد گشت.

حجت‌الاسلام طالبی همچنین با اشاره به مقام والای ایثار و شهادت گفت: ایثار و شهادت از مقدس‌ترین و گرامی‌ترین مفاهیمی است که در هر ملت و دینی قابل احترام است. کسانی که برای دفاع از سرزمین و مردم خود از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی‌شان می‌گذرند و در برابر متجاوزان می‌ایستند، همیشه شایسته تقدیر و احترام هستند.

وی ادامه داد: روحیه ایثارگری و جانبازی بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی جوانان ایران اسلامی است و بزرگداشت مقام شهید و ایثارگر باعث تقویت و استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام طالبی در پایان به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و گفت: آنچه امروز توسط پاسداران قهرمان، ارتشیان دلاور و نیروهای انقلابی انجام شد، به تعبیر بزرگان یک فتح قریب و مبین بود. این عملیات نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هم قدرت دارد، هم می‌تواند و هم عمل می‌کند.

وی ادامه داد: این فتح دو وجه مهم داشت از یک‌سو، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را تثبیت کرد و از سوی دیگر، یک سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی نواخت.

امام‌جمعه پلدشت همچنین تأکید کرد: این عملیات به جهان نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هرگز در برابر استکبار جهانی کوتاه نخواهد آمد و با اقتدار در برابر هرگونه ظلم خواهد ایستاد.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×