» پیشخوان » جنایت تروریستی کرمان نشان از درماندگی دشمنان است
جلیلی
پیشخوان - سیاسی - میاندوآب
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

جنایت تروریستی کرمان نشان از درماندگی دشمنان است

دی 14, 1402۸:۳۷ ق٫ظ 40

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: جنایت تروریستی کرمان نشان از درماندگی و عجز و ناتوانی دشمنان از رویارویی با انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام احمد جلیلی امشب در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا عند ربهم یرزقون بوده و در نزد پروردگار متعال از اجر، منزلت و قرب خاصی برخوردار هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بر اساس روایات و آیات اهل بهشت به مقام شهدا غبطه می‌خورند، گفت: شهدا آثار و برکات زیادی در جامعه دارند که نباید از آنها غفلت کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا مظهر قدرت هستند، افزود: ایجاد قدرت در جامعه اسلامی، چراغ راه و حیات معنوی جامعه و ایجاد جایگاه مؤثر در جامعه از آثار و برکات شهدا است.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی عمر خود را در راه مبارزه با استکبار سپری کرد، تصریح کرد: شهدا در نظام بین‌المللی به ما آبرو و ابهت دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه امروز دنیا در مقابل ایران و جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورده است، اظهار کرد: دشمن در تمامی میادین و عرصه‌ها از قدرت نظام و انقلاب اسلامی سیلی سختی خورده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت ده‌ها نفر از هوطنانمان، تصریح کرد: دشمن سیلی محکمی را دریافت کرده و قدرت مقابله با جوانان سلحشور و شهادت‌طلب را ندارد و لذا دست به چنین اقدامات می‌زند.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پرهیز از غفلت در برابر دشمنان، اظهار کرد: امروز دشمن با تمام قدرت و سرمایه‌های مادی و معنوی خویش به میدان آمده تا جوانان ما را از نظام اسلامی دور کرده و بین آنها فاصله بیندازد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افزود: دشمن هر آنچه در جنگ سخت، نرم و ترکیبی نیاز است را به میدان آورده و به دنبال ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم و جوانان بوده تا آنها را از صحنه خارج کند.

وی هم چنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و با تأکید بر حضور پرشور مردم در این انتخابات، تصریح کرد: دشمن از ماه‌ها قبل روی انتخابات اسفندماه در کشور ما برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده است.

جلیلی گفت: هدف دشمن در انتخابات، کاهش مشارکت، دوقطبی‌سازی، حمایت از جریان غرب‌گرا و ایجاد اختلاف بین جریان حزب‌الله و انقلابی را دنبال می‌کند و لذا باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل این توطئه‌های دشمن حفظ کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: ما نسبت به این موضوع تکلیف سنگینی را بر عهده داریم.

عرض خیرمقدم توسط سرهنگ پاسدار محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، مداحی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود که به همت حوزه سه شهری شهید باکری میاندوآب در حسینیه کوی وکیل کندی برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×