» سیاسی » حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند
میاندوآب
سیاسی - میاندوآب
فرماندار میاندوآب:

حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

تیر 6, 1403۹:۰۲ ق٫ظ 20

فرماندار میاندوآب گفت: حضور در انتخابات معجزه‌ای خلق می‌کند که بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده و دشمنان را مأیوس می‌کند.

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: شرکت در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی یکی از مهم‌ترین وظایف هر ایرانی است.

فرماندار میاندوآب افزود: شرکت در انتخابات مهم‌ترین و معقولانه‌ترین راه دخالت مستقیم مردم در اداره امور کشور بوده کم‌هزینه‌ترین راه ایجاد خاکریز دفاعی در مقابل دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه رسالت همه ما جهاد تبیین و آگاه‌سازی برای حضور پرشور در انتخابات است، تصریح کرد: حضور در انتخابات معجزه‌ای خلق می‌کند که بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده و دشمنان را مأیوس می‌کند و لذا همه باید با جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.

رضایی با بیان اینکه مردم ایران همیشه بصیرت و هوشیاری خود را به رخ دشمنان کشیده‌اند، اظهار کرد: ان‌شاءالله در ۸ تیر در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ولایت‌مداری، انقلاب دوستی و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی به رخ دشمنان کشیده می‌شود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه ان‌شاءالله روز جمعه انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود، گفت: مردم میاندوآب نیز پابه‌پای مردم ایران اسلامی در اقصی‌نقاط کشور؛ قطعاً روز جمعه با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ این شهر و انقلاب اسلامی ثبت کرده و بار دیگر دشمنان را مأیوس می‌کنند.

وی هم چنین با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان میاندوآب اندیشیده شده است، گفت: رعایت بی‌طرفی و رعایت عدل و انصاف به‌دور از هرگونه حب و بغض رویکرد مجموعه عوامل اجرایی شهرستان خواهد بود.

رضایی با بیان اینکه امانت‌دار رأی مردم خواهیم بود، تصریح کرد: جلسات توجیهی و آموزشی برای عوامل شعبات اخذ رأی اعم از تیم‌های اجرایی و فنی به طور کامل برگزار شده و نمایندگان فرماندار، بازرسان، ناظران، کاربران و اعضای شعب آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند تا ان‌شاءالله روز جمعه شاهد انتخاباتی پرشور و گسترده باشیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×