» اخبار استان » حضور مردم بار دیگر دشمنان را مایوس کرد
اخبار استان - سیاسی
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

حضور مردم بار دیگر دشمنان را مایوس کرد

اسفند 17, 1402۳:۴۲ ب٫ظ 40

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان نظام را ناكام گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»،  سردار محمد‌حسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در همایش بزرگ فرهنگی و بصیرتی که در اشنویه برگزار شد، حضور پرشور مردم در انتخابات را ناکامی دشمنان نظام دانست و اظهار کرد: حضور حماسی مردم وظیفه مسئولان را بیش از گذشته سنگین‌تر کرده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قدردان مردم باشند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند با فشارها و توطئه‌های خود مشاركت و حضور مردم در انتخابات كم رنگ كنند اما موفق نشدند.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی با تقدیر از مشارکت آحاد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار داشت: قومیت‌ها در استان و کشور ما ظرفیت خوبی برای وحدت و همدلی هستند و دشمنان از این مهم وحشت دارند.

وی با بیان اینکه، امنیت برگزاری انتخابات، بی‌نظیر بود اظهار کرد: مردم ایران پای صندوق رای اراده خود را به رخ دشمنان کشیدند.

سردار رجبی اظهار داشت: ملت ایران در طول ۴۴ سال، به دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند که هیچ فرصتی برای ایجاد تفرقه و آشوب به آنان نخواهند داد و نظیر آن را در انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور گسترده خود بصیرت و آگاهی خود به جهانیان نشان دادند.

وی همچنین به دشمنی‌های چهل و پنج‌ساله دشمنان انقلاب اسلامی با ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره دنبال این بوده‌اند که فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنند و مردم را ناامید و مأیوس کنند. اما مردم با ادله محکم و ایمان قوی، از حق خود در شرکت در انتخابات دفاع کرده‌اند و نشان داده‌اند که‌رای دادن و شرکت در انتخابات حق تک‌تک افراد است.

سردار رجبی با تأکید بر اطاعت از ولی‌فقیه و رهبری، گفت: اطاعت از ولی‌فقیه یک کلیدواژه مشترک بین اهل‌تسنن و اهل‌تشیع است و اهل‌تسنن نیز به ولی‌فقیه و رهبر اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان نظام هستند، افزود: هیچ جای دنیا مردم مومن و وفاداری مثل ایران دیده نشده است و مردم پشتیبان نظام و رهبر خود هستند.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی رمز موفقیت کشورمان در عرصه‌های مختلف را وحدت و انسجام ملی عنوان و بر تقویت این مقوله مهم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: این پیروزی‌ها و پیشرفت و توسعه کشور، بدون تردید مرهون بصیرت، ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران با همه گویش‌ها، مذاهب ادیان و باورها است. بدون تردید همه این پیروزی‌ها و دستاوردها متعلق به ملت ایران است.

رجبی عنوان کرد: امروز در مسیر بالندگی و پیشرفت استان با اراده، تلاش مضاعف، کار جهادی و با تکیه بر توانایی داخلی با شتاب بیشتر و عزمی قوی گام برمی‌داریم و بی‌شک با اتحاد، انسجام، مشارکت و ایستادگی مردم از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.

در این آیین از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×