» تیتر یک » حضور مردم در صحنه باطل السحر فتنه‌های دشمنان بوده است
تیتر یک
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

حضور مردم در صحنه باطل السحر فتنه‌های دشمنان بوده است

مرداد 9, 1402۱۰:۳۷ ب٫ظ 80

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها منجر به شکست نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده و این را در اغتشاشات و اتفاقات اخیر نیز دیدیم.

به گزارش حرف رک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی امروز در یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شهرستان شاهین‌دژ که در محل مسجد جامع حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های سازمان‌یافته دشمنان در ضربه‌زدن به‌نظام اسلامی، گفت: نظام اسلامی با درایت رهبری و به پشتوانه مردمی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با محوریت ولی‌فقیه و باتکیه‌بر پشتوانه مردمی از تمامی گردنه‌های سخت با موفقیت عبور کرده است و این امر همچنان تداوم خواهد داشت.

سردار رجبی با بیان اینکه امروزه جنگ، جنگ اراده‌ها است، اظهار کرد: دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا مردم را از ارزش‌های انقلاب و شهیدان دور کند؛ ولی ما باقدرت و قوت این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی اصلی‌ترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی را حضور و پشتیبانی مردمی دانست و گفت: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها منجر به شکست نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده و این را در اغتشاشات و اتفاقات اخیر نیز دیدیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن در جریانات و اغتشاشات ۱۴۰۱ به دنبال این بود که مردم را از نظام جدا و ناامید کنند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن نظام اسلامی بودند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه باید در تمام عرصه‌های قوی شویم، گفت: بایستی قدر دین، انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب را بدانیم و در نظر داشته باشیم که این کشور متعلق به امام‌زمان (عج) است و همه باید در راه خدمتگزاری و سربازی ایشان تلاش کنیم.

وی هم چنین شهرستان شاهین‌دژ را شهری رزمنده خیز و رزمنده پرور دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این شهر بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز زنده نگهداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنان برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.

مراسم یادواره ۵۵۰ شهید سرافراز شهرستان شاهین‌دژ امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان شهرستانی در محل مسجد جامع رسول اکرم (ص) شاهین دژ برگزار شد.

هم چنی امروز از تمثال مبارک سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی و مسئولان شهرستانی در مقابل ورودی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×