» اجتماعی » حکم نهایی برای نزاع‌کنندگان پل قویون
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مطرح کرد:

حکم نهایی برای نزاع‌کنندگان پل قویون

مهر 14, 1403۱۲:۰۷ ب٫ظ 10

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، از صدور حکم قطعی برای نزاع‌کنندگان و برهم‌زنندگان نظم عمومی در محله پل قویون ارومیه در دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» از صدور حکم قطعی برای نزاع‌کنندگان و برهم‌زنندگان نظم عمومی در محله پل قویون ارومیه در دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع یک نزاع دسته‌جمعی در اردیبهشت‌ماه جاری، که در فضای مجازی نیز منتشر شده و موجب برهم‌خوردن نظم عمومی در آن منطقه شد، دستگاه قضایی به‌طور قاطع و سریع وارد عمل شد. پس از دستگیری متهمان، رسیدگی به پرونده به سرعت آغاز و به نتیجه رسید.

وی افزود: در این پرونده، ۱۳ نفر به اتهاماتی از جمله مشارکت در نزاع دسته‌جمعی، قدرت‌نمایی با چاقو و قمه، ایراد ضرب و جرح عمدی و برهم‌زدن نظم عمومی محاکمه شدند. پس از طی مراحل رسیدگی در دادگاه بدوی و صدور حکم اولیه، در نهایت در دادگاه تجدیدنظر استان به مجازات‌های قانونی اعم از حبس و شلاق محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان تأکید کرد: هر فرد یا افرادی که بخواهند به هر دلیلی نظم عمومی جامعه را مختل کنند یا امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازند، دستگاه قضایی با قاطعیت و شدت در برابر آنها ایستاده و وفق مقررات برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان تأکید کرد: دستگاه قضایی با هرگونه اقدامی که به امنیت و آسایش جامعه آسیب برساند، به شدت برخورد خواهد کرد و هر فردی که بخواهد نظم عمومی را مختل کند، باید منتظر مجازات‌های قانونی باشد.

گفتنی است این رویکرد نشان‌دهنده عزم راسخ دستگاه قضایی برای حفظ امنیت و آرامش در جامعه است.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×