» اجتماعی » خبر رد عزل شهردار ارومیه کذب است
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
سخنگوی شورای شهر ارومیه:

خبر رد عزل شهردار ارومیه کذب است

مهر 29, 1403۱:۰۰ ب٫ظ 10

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون نتیجه کمیته تطبیق و ادامه فعالیت شهرداری ارومیه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» طی روزهای اخیر، بحث عزل شهردار ارومیه از سوی شورای اسلامی این شهر به یکی از موضوعات داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. شایعاتی مبنی بر احتمال عزل شهردار و بررسی این موضوع در کمیته تطبیق فرمانداری به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و نگرانی‌هایی را در بین شهروندان به وجود آورد.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» برای بررسی صحت این خبر با توماج وحید افشار، سخنگوی شورای شهر ارومیه تماس گرفت.

افشار در این گفتگو، خبر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون نتیجه کمیته تطبیق و ادامه فعالیت شهرداری ارومیه را تکذیب کرد و گفت: اطلاعات منتشر شده در این خصوص نادرست بوده و تاکنون هیچ تصمیمی از سوی کمیته تطبیق در مورد وضعیت شهرداری ارومیه اتخاذ نشده است.

وی ضمن تأکید بر این نکته که اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی نادرست است، خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در وضعیت شهرداری ارومیه نیازمند بررسی دقیق و قانونی خواهد بود.

افشار به شهروندان توصیه کرد: شهروندان برای دریافت خبر قطعی به منابع معتبر مراجعه کنند و از انتشار اطلاعات نادرست خودداری کنند.

وی تأکید کرد: کمیته تطبیق وظیفه دارد تا بررسی‌های لازم را انجام دهد و هر گونه تصمیم‌گیری در این زمینه پس از جمع‌آوری مستندات و مدارک لازم صورت خواهد گرفت.

از طرفی، طبق اعلام فرمانداری ارومیه این موضوع در حال بررسی موضوع و تمامی ابعاد مربوط به عزل یا عدم عزل شهردار است و نتیجه نهایی پس از بررسی‌های دقیق به اطلاع عموم خواهد رسید.

شهروندان ارومیه همچنان منتظر نتایج این بررسی‌ها هستند و امیدوارند که هرگونه تصمیم در راستای منافع عمومی و توسعه شهر باشد.

در همین راستا، ساسان ابراهیم‌زاده عضو شورای شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار «حرف رک» اظهار داشت: هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی همچنین تصریح کرد: هرگونه تصمیم‌گیری درباره عزل یا ابقای شهردار باید از مجاری قانونی و پس از تأیید کمیته‌های مسئول اعلام شود.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×