» اجتماعی » دستگیری راننده متواری از صحنه تصادف در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - گفتگو
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی مطرح کرد:

دستگیری راننده متواری از صحنه تصادف در ارومیه

مهر 13, 1402۵:۰۵ ب٫ظ 50

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: راننده متواری از صحنه تصادف در پی فوت چهار نفر از شهروندان ارومیه‌ای دستگیر شد.

حسین مجیدی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ ظهار کرد: در پی کورس شبانه راننده پژو پرشیا و راننده سمند در بلوار شهید باهنر ارومیه نرسیده پل قویون که منجر به تصادف رانندگی و فوت چهار نفر از شهروندان راننده پژو پرشیا که از صحنه تصادف متواری شده بود، بازداشت و توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با صدور دستور به رئیس پلیس راهور استان، تاکید کرد: با بازبینی دوربین‌های شهری از سه ماه گذشته تاکنون، رانندگانی که با انجام رفتارهای خطرناک اقدام به کورس در خیابان‌ها کرده‌اند و امنیت شهروندان را به خطر انداخته‌اند، خودرو سواری آنها فارغ از مالک خودرو کیست، به مدت شش ماه توقیف سیستمی و فیزیکی شده و به پارکینگ انتقال یابد.

مجیدی همچنین به شهروندان توصیه کرد: چنانچه خودروهایی که با سرعت زیاد و رانندگی بدون ملاحظه را مشاهده کردند که امنیت جانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ عصر روز میلاد پیامبر  اکرم (ص) رسانه‌ها از یک مسابقه سرعت در کمربندی ارومیه و تصادف ناشی از آن خبر دادند که در بررسی تکمیلی مشخص شد چهار نفر از سرنشینان خودرو پیکان با پژو تصادف کرده و جان خود را از دست داده‌اند

به گفته شهروندان، رانندگان خاطی پس از تصادف، متواری شده و در نهایت امروز توسط عوامل انتظامی دستگیر و توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه روانه زندان شد.

انتهای خبر/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×