» اخبار استان » دشمنان در مقابل عظمت انقلاب زانو زده‌اند
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی

دشمنان در مقابل عظمت انقلاب زانو زده‌اند

بهمن 14, 1402۱۲:۱۵ ب٫ظ 40

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمنان در مقابل عظمت و پیام انقلاب و استقامت مردم ایران زانو زده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران صبح امروز در آئین آغاز به کار جام رسانه‌ای امید، با بیان اینکه امام خمینی (ره) حقیقتی جاودان و خاموش‌نشدنی است که با اندیشه‌های تابناک و روشنگرانه و رهبری بی‌بدیل خود نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی یک تهاجم سنگینی برای ملت ایران بود که پیروزی ما در هشت سال جنگ تحمیلی فقط نصرت الهی و امداد غیبی بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: بی‌شک همچنان که معظم‌له فرمودند: راه امام خمینی راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست و در هیچ زمان و هیچ مکانی به نغمه‌های نفاق گونه دشمنان خارجی و عناصر خودفروخته داخلی آنان توجهی نخواهیم کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در حال حاضر انقلاب ما پس از گذشت ۴۵ سال به دلیل بالندگی، استقامت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری زنده و پاینده بوده و شرایط کشور بسیار متفاوت‌تر از گذشته است.

وی با اشاره به قدرت رسانه‌ها کشورهای غربی گفت: قدرت رسانه‌های معاندان غیرقابل‌انکار است و در این حوزه کم‌کاری داشته و نتوانسته‌ایم دستاوردهای انقلاب و خرابکاری‌های قبل انقلاب را به‌درستی به نسل جوان انتقال دهیم.

شریف افزود: دفاع ما، مقدس بود؛ زیرا ما حمله نکردیم و به دلیل اینکه یک وجب از خاکمان را در اختیار دشمن قرار ندادیم، این دفاع مقدس است و به برکت انقلاب اسلامی نه‌تنها یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاده؛ بلکه امروز شرایط متفاوت‌تر است.

وی با اشاره به اظهارات یکی از اندیشمندان آمریکایی، گفت: یکی از اندیشمندان آمریکایی در گفتگوی خود با خبرنگاران گفته بود: باید واقعیت‌ها را بپذیریم چرا که راهبردهای ایران در مقابل راهبردهای آمریکا پیروز است و نمی‌توان آن را انکار کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: این ملت به برکت اسلام و رهبری امامین انقلاب بر مشکلات فایق آمده و پیشرفت‌های امروز کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

شریف گفت: القای فضاسازی منفی درباره کشورمان، از ترفندهای اصلی جنگ رسانه بر علیه ایران است، رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار اخبار نادرست و القای تحلیل‌های منفی، به هر نحوی به دنبال سیاه‌نمایی درباره ایران در خصوص موضوعات مختلف هستند و با تصویرسازی‌های دروغین کشور خود را بدون مشکل تصویرسازی می‌کند.

وی بیان کرد: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و همراهی و تلاش ملت ایران به‌سوی قله اقتدار و پیشرفت ایران در حرکت هستیم و دشمنان از این پیشرفت ایران در هراس بوده و با تحریم‌های اقتصادی به دنبال یاس و ناامیدی مرم هستند اما مردم ایران با حضور در تمامی صحنه‌های نقشه‌های آنان را نقش‌برآب کرده است.

شریف با بیان اینکه، دشمنان با انبوه شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ای، دستاوردهای نظام را مورد هدف قرار دادند، افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم از راهبردهای دشمن است تا از این طریق به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند؛ اما به‌واسطه رهبری مقتدر و آگاهی ملت ایران، قطعاً چنین توطئه‌هایی کارساز نیست.

 ۲۰۰ هزار شهید بهای پایداری انقلاب

سخنگوی سپاه پاسداران بیان اینکه دشمنان در مقابل عظمت و پیام انقلاب و استقامت مردم ایران زانو زده‌اند، گفت: در حال حاضر افکار عمومی و مردم هم پیشرفت و هم مشکلات کشور را به‌حساب انقلاب و نظام می‌گذارند؛ بنابراین رسانه‌ها و خبرنگاران به بیان واقعیت‌ها بپردازند تا دشمنان به دنبال موج‌سواری بر مطالبات برحق مردم نباشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با گره‌زدن برخی مشکلات اقتصادی و مطالبات به حق مردم و با سوءاستفاده از ناآگاهی برخی افراد قصد موج‌سواری دارند تا از این طریق امنیت جامعه را برهم بزنند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

شریفی تأکید کرد: انقلاب یک مطالبه و خواست عموی ملت ایران بوده که برای پیروزی و برای پایداری آن ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم کرده‌اند و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و فرمان‌برداری از رهبر را وظیفه ملی و مذهبی خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بیش از ۷۰ سال تلاش کردند اسرائیل را در قلب جهان اسلام بکارند؛ اما عملیات طوفان الاقصی نشان داد بنیان این رژیم سست است، اظهار کرد: طوفان القصی اقتدار رژیم صهیونیستی را در هم شکست و امروز دنیا به این نقطه رسیده که اسرائیل دشمن درجه یک بشریت است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه، مدیران باید تلاش کنند مشکلات مردم را به‌عنوان سرمایه انقلاب حل کنند، گفت: در گام اول انقلاب زیر ساخت‌های خوبی ایجاد شده و در گام دوم این زیر ساخت‌ها به منصه ظهور خواهد رسید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×