» اجتماعی » رشد ۳۰ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
گمرک بازرگان
اجتماعی - پلدشت - پیشخوان
مدیر پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۰ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

آذر 13, 1402۱۱:۰۶ ق٫ظ 30

مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۹۰۱ هزار و ۹۵۸ مسافر از طریق مرز بازرگان تردد کرده‌اند، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» بهرام سلمان‌زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آمار تردد هفت ماهه سال جاری از پایانه مرزی بازرگان اظهار کرد: در این مدت، تردد مسافر از طریق مرز بازرگان ۹۰۱ هزار و ۹۵۸ نفر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۰ درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد: در این مدت ۹۰۱ هزار و ۹۵۸ نفر مسافر از طریق مرز بازرگان تردد کرده‌اند درحالی‌که میزان تردد در مدت مشابه سال قبل،۶۹۶ هزار و ۲۸۵ نفر بود.

وی تعداد مسافران ورودی ایرانی را ۲۵۹ هزار و ۳۱۵ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۲۶۱ هزار و ۶۸۹ نفر در این مدت اعلام کرد و افزود: مسافران ورودی ایرانی ۱۱ درصد و خروجی ایرانی نیز ۱۹ درصد افرایش داشته است.

مدیر پایانه مرزی بازرگان ادامه داد: شمار ورودی مسافران خارجی نیز در همین مدت ۲۰۵ هزار و ۷۳۱ نفر و شمار مسافران خروجی نیز ۱۷۵ هزار و ۲۲۳ نفر بود که به ترتیب ۵۴ و ۶۳ درصد رشد داشته است.

سلمان‌زاده گفت: در این مدت تعداد تردد اتوبوس از طریق مرز بازرگان ۴چهار هزار و ۲۵۴ دستگاه بود که از این تعداد دو هزار و ۱۰۷ دستگاه ورودی و دو هزار و ۱۴۷ دستگاه نیز خروجی است که به ترتیب ۱۱درصد و هشت درصد کاهش داشته است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×