» پیشخوان » رفع اختلال در عرضه بنزین مهاباد تا پایان امشب
پیشخوان - گفتگو - مهاباد
رئیس شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ناحیه مهاباد خبر داد:

رفع اختلال در عرضه بنزین مهاباد تا پایان امشب

آذر 27, 1402۷:۳۰ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 40

رئیس شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ناحیه مهاباد گفت: تاپایان امشب مشکل عرضه سوخت در تمام جایگاه‌های بنزین مهاباد رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» محمود تیردادی در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهار کرد: صبح امروز به علت اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند پمپ‌بنزین‌های سراسر کشور برای عرضه بنزین با مشکل مواجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده در مهاباد برای عرضه سوخت آزاد هیچ مانعی وجود ندارد و از هشت جایگاه سوخت پنج جایگاه فعالیت خود را از سرگرفته‌اند و سه جایگاه دیگر هم تا آخر وقت امروز مشکل جایگاه‌ها حل می‌شود.

رئیس شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ناحیه مهاباد بیان کرد: نحوه عرضه سوخت در زمان اختلال نرم‌افزاری سامانه‌های هوشمند با روش آفلاین به شهروندان عرضه می‌شود و این امر تنها برای رفع نیاز شهروندان به‌صورت موقت انجام می‌شود و روش آفلاین فقط به‌صورت آزاد عرضه شده است.

وی افزود: در حال حاضر در پنج جایگاه مهاباد بنزین به‌صورت دستی عرضه می‌شود یعنی بدونه کارت و با قیمت سه هزار تومان عرضه شده و ظرفیت جایگاه‌ها سطح شهر برای ارائه خدمات به شهروندان ۵۰ درصد است.

محمود تیردادی اظهار کرد: به شهروندان توصیه می‌‌شود که نگرانی در مورد سوخت‌گیری نداشته باشند، زیرا جای هیچ نگرانی وجود ندارد. افرادی که به طور فوری به بنزین نیاز دارند، به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند. اما اگر نیاز فوری به بنزین ندارند، تا رفع کامل مشکل، به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×