» اخبار استان » سیاست تفرقه‌انگیز مستکبران تهدیدی برای امت اسلامی
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

سیاست تفرقه‌انگیز مستکبران تهدیدی برای امت اسلامی

مهر 13, 1403۴:۵۵ ب٫ظ 00

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، سیاست تفرقه‌انگیز مستکبران را تهدیدی جدی برای امت اسلامی دانست و بر اهمیت هوشیاری و اتحاد مسلمانان تأکید کرد.

سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»؛ به تبیین جایگاه والای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان رهبر و پیشوای مسلمانان جهان پرداخت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر امت اسلامی، نقش مهم و مؤثری در هدایت مسلمانان جهان به سوی عزت و استقلال ایفا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایشان در دوران پر فراز و نشیب کنونی، با مدیریت و رهبری قاطع و حکیمانه ضمن حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی زمینه‌های گسترش وحدت در میان امت اسلامی را فراهم ساخته‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در هدایت جوامع اسلامی تأکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان نائب بر حق حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه)، در دوران غیبت پرچم‌دار حرکت به سوی حکومت جهانی اسلام و عدالت بوده و تمامی مسلمانان وظیفه دارند در مسیر حمایت و تبعیت از ایشان وحدت و همدلی خود را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تضمین‌کننده آینده‌ای روشن و پایدار برای امت اسلامی و تقویت وحدت مسلمانان در برابر چالش‌ها و تهدیدهای خارجی است.

ذاکر در تحلیل خطبه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در نمازجمعه تهران، این سخنان را نقشه راهی برای اتحاد مسلمانان و مقابله با دشمنان اسلام خواند و تأکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری، در راستای هدایت امت اسلامی به سوی عزت و سربلندی، نقش راهبردی و تعیین‌کننده‌ای دارند.

وی در این باره اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیانات ارزشمند خود در نماز عبادی سیاسی جمعه، یک بار دیگر بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان تأکید کردند و این اتحاد را نه تنها کلید برخورداری از رحمت و عزت الهی بلکه عاملی برای پیروزی بر دشمنان امت اسلامی دانستند.

رئیس مجمع نمایندگان شامال غرب کشور همچنین تأکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری پیام روشنی برای تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان دارد که وحدت و انسجام اسلامی موجب شکست دشمنان صهیونیستی خواهد شد.

وی با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشروعیت کار نیروهای مسلح ایران در مجازات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این پیام تأکیدی بر قانونی بودن اقدامات جمهوری اسلامی بر اساس احکام دفاعی اسلام و قوانین بین‌المللی است.

ذاکر افزود: ملت و نیروهای مسلح ایران هر زمان که وظیفه‌ای احساس کنند با قدرت و صلابت وارد عمل خواهند شد و هیچ تعللی در دفاع از مظلومان و مجازات ظالمان نخواهند داشت.

وی همچنین به اهمیت شخصیت‌های برجسته مقاومت همچون شهید سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب مجاهد شهید سید حسن نصرالله را چهره‌ای محبوب در دنیای اسلام و پرچمدار مقاومت دانستند.

ذاکر تصریح کرد: پیام شهادت این شهید بزرگوار ایمان و توکل بیشتر و استحکام اتحاد مسلمانان است دشمنان صهیونیستی بدانند که مبارزه تا نابودی کامل آنها با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: سخنان مقام معظم رهبری نقشه راهی روشن برای آینده امت اسلامی است و پیروی از این رهنمودها، قدرت و عزت مسلمانان را تضمین خواهد کرد.

ذاکر با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه گفت: ایشان نقطه مقابل سیاست الهی وحدت و همبستگی را سیاست تفرقه‌انگیز مستکبران جهانی می‌دانند.

وی گفت: مقام معظم رهبری به درستی اشاره کردند که امت اسلامی از سیاست تفرقه‌بینداز و حکومت کن صدمات زیادی دیده است اما امروز با بیداری مسلمانان، نباید اجازه داد که این سیاست شوم مجدداً تکرار شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×