» پیشخوان » شهید باکری، افتخار میاندوآب و آذربایجان است
پیشخوان - میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

شهید باکری، افتخار میاندوآب و آذربایجان است

آبان 30, 1402۱۲:۰۶ ب٫ظ 70

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: میاندوآب شهری است که به نام شهید باکری شناخته شده و این مدال افتخار و عزت برای مردم این سرزمین محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، محمد پیری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که امروز با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، اظهار کرد: شما از سلاله و تربیت‌یافته مکتب همان شهیدانی هستید که از عزیزترین سرمایه زندگی خویش در راه دفاع از ولایت و انقلاب گذشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: شما سزاوارانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برای دفاع از کیان اسلامی حاضر شده و بر دشمنی که مستانه آرزوی فتح کشور را داشت، پیروز شدید.

وی با بیان اینکه خیلی از هم‌سنگران شما عزیزان در این راه شربت شهادت نوشیده و ظلمات را با نور عوض کرده و جاودانه شدند، گفت: شما نیز امروز بر سر پیمان خود با شهدا باقی بوده و این پیمان ناگسستنی بوده و این راه همچنان ادامه دارد.

پیری در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب سرزمین مجاهدت و مجاهدان خستگی‌ناپذیر است، تصریح کرد: اینجا سرزمین دلاورمردان و بزرگ‌مردانی چون شهید باکری است که مردم ایران اسلامی و خطه آذربایجان به آن افتخار می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه رزمندگان این شهرستان همواره در صف اول مبارزه با دشمنان حضور داشته‌اند، افزود: میاندوآب چه به جهت تعداد رزمنده و یا تعداد فرماندهان؛ در میدان و صف اول دفاع از کیان اسلامی افتخارآفرینی کرده و این زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به اینکه میاندوآب زادگاه شهید باکری است، اظهار کرد: میاندوآب شهری است که به نام شهید باکری شناخته شده و این مدال افتخار و عزت برای مردم این سرزمین محسوب می‌شود.

پیری در توصیف ویژگی‌های شهید باکری، گفت: شهید باکری، شهیدی بود که خیلی راحت در این دنیا جایگاه خودش را در آن دنیا مشاهده کرد و گزارش جایگاه ابدی خودش را برای بهترین رفیقش شهید کاظمی ارائه آن جمله مشهور “احمد… بیا اینجا تماشایی است” را بیان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: شما از همان سلاله و تربیت‌یافته آن مکتب و هم‌قطاران شهید باکری هستید که در آخرین لحظه زندگی خودش چیزی جز زیبایی ندید.

وی تصریح کرد: امیدواریم در قبال آنچه که شهید باکری‌ها رفتند و جاودانه شدند و برای ما یادگاری زیبا به نام نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان گذاشتند، ما نیز بتوانیم مثل آنها فکر و عمل کنیم و روزی آنچه که روزی آنها از دنیا شد و بهترین نوع مرگ یعنی شهادت نصیب آنها شد، نصیب ما نیز بشود.

وی تصریح کرد: شما برای سربلندی ایران اسلامی از همه چیز خود گذشتید و همچنان بر همان راه ادامه می‌دهید و ما امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم قدم در جای پای شما گذاشته و این راه پرافتخار را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×