» اخبار استان » ضرورت تامین اعتبار برای تجهیز انبارهای تملیکی
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی مطرح کرد:

ضرورت تامین اعتبار برای تجهیز انبارهای تملیکی

آبان 3, 1403۰:۳۰ ق٫ظ 00

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با تأکید بر نیاز به تأمین اعتبار برای تجهیز و قفسه‌بندی انبار جدید،گفت: این کار به نگهداری اصولی و استاندارد اموال کمک خواهد کرد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» اظهار کرد: بخش عمده‌ای از توان تشکیلات قضایی در آذربایجان غربی به نظارت و تعیین تکلیف اموال انبارهای تملیکی اختصاص‌یافته است.

وی ادامه داد: این تلاش‌ها در سال‌های اخیر باعث شده تا آذربایجان غربی به یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه تبدیل شود.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی به خرید انبار جدید اموال تملیکی اشاره کرد و افزود: این اقدام یک پیشرفت بسیار خوب برای نگهداری اموال سازمان است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با تأکید بر نیاز به تأمین اعتبار برای تجهیز و قفسه‌بندی انبار جدید، تصریح کرد: این کار به نگهداری اصولی و استاندارد اموال کمک خواهد کرد.

عتباتی همچنین به بازدید ماه گذشته از انبارهای اموال تملیکی استان با حضور اجتهادی، رئیس سازمان اموال تملیکی کشور، اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس تأکید ریاست قوه قضائیه و دادستانی کل کشور، قرار شد کالاهای موجود در این انبارها به قید فوریت تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: به‌منظور تسریع در این روند، جلسه‌ای با حضور دکتر غلامی، معاون بهره‌برداری و فروش سازمان اموال تملیکی کشور، برگزار شده تا کالاها به‌صورت مصداقی مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گیرند.

عتباتی در پایان بر اهمیت تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تأکید کرد و گفت: این اموال نه‌تنها بیت‌المال هستند، بلکه حق‌الناس نیز محسوب می‌شوند؛ بنابراین، باید همه نهادها و افراد به کمک یکدیگر برای تعیین تکلیف سریع‌تر این کالاها اقدام کنند.

گفتنی است به‌منظور تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی، لازم است راهکارهای قانونی و اجرایی جدیدی تدوین شود تا فرایند بهبود یابد. تعامل و همکاری با سایر نهادهای دولتی و سازمان‌های نظارتی می‌تواند در تسریع روند تعیین تکلیف و حفظ حقوق عمومی مؤثر باشد.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×