» اخبار استان » مقاومت و آزادگی پیام نصرالله به نسل‌های آینده
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام جمعه اهل سنت مهاباد مطرح کرد:

مقاومت و آزادگی پیام نصرالله به نسل‌های آینده

مهر 9, 1403۰:۳۰ ق٫ظ 20

امام جمعه اهل سنت مهاباد گفت: سید حسن نصرالله، نماد مقاومت و آزادگی، با آرمان‌های خود پیامی روشن برای نسل‌های آینده به ارمغان گذاشت.

عبدالسلام امامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش اظهار کرد: شهادت، همواره رمز تثبیت و بقای نام بزرگان و عظماء در تاریخ بشریت بوده است این حقیقت با خون رنگین خود، درسی از آزادگی و شهامت را برای نسل‌های آینده رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: جهد و تلاش بی‌نظیر حاج سید حسن نصرالله در تقویت و اعتلای ساختار مقاومت در لبنان، یک الگویی بی‌نظیر برای تمامی آزادی‌خواهان به شمار می‌آید مکتب حزب‌الله نه تنها به‌عنوان یک جنبش اسلامی، بلکه به‌عنوان آرمان و مرام تعالی‌بخش برای آزادگان جهان، در قلب لبنان و آینده آن متجلی خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت مهاباد تصریح کرد: باید به حال مدیریت جهانی که فاقد عدالت است، افسوس خورد این مدیریت در برابر چشمان بیدار و خفته جهانیان، شبکه شوم صهیونیسم را توجیه می‌کند و به قتل عام مردمان بی‌گناه و مظلوم در کشورهای مختلف ادامه می‌دهد. این رفتار، ادبیات انسانی را در نابودی عدالت‌خواهان و آزادگان معنا می‌کند.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله، با جان خود نه‌ تنها از حیات انسانی دفاع کرد بلکه صدای مظلومان دنیا را به گوش جهانیان رساند، افزود: قطعا با ریختن خون این شهید والامقام، رژیم جعلی صهیونیستی به سیلی نابودی دچار خواهد شد و سرانجام مقاومت و ایثار ثمرات خود را خواهد داشت این رخداد حسرت و کرب عظیم بی‌وجدانان تاریخ را رقم خواهد زد و بر روح مقاومت افزوده خواهد کرد.

امامی عنوان کرد: بدین‌وسیله با دلی محزون و خضوع، از درگاه پروردگار می‌خواهم که جبران این مصیبت بزرگ را فراهم آورد و روح سید حسن نصرالله را در آغوش رحمت و نعمت‌های خود قرار دهد همچنین، آرامش و صبر جمیل را برای تمامی تشنگان راه عدالت و آزادگان جهان و رهروان مسیر مقاومت میسر سازد.

وی خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله به‌عنوان یک شخصیت تاریخی و تأثیرگذار نه تنها در لبنان بلکه در تمام جهان اسلام، همواره نماد ایستادگی و مقاومت بوده است او با پیروزی‌های خود در برابر ظلم و ستم الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود بی‌تردید آموزه‌های وی در خصوص مقاومت و وحدت اسلامی، چراغ راهی برای آزادگان جهان خواهد بود و یاد او در دل‌ها باقی خواهد ماند.

انتهای خبر/م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×