» اجتماعی » عملکرد اساتید دانشگاهی باید انقلابی باشد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نقده:

عملکرد اساتید دانشگاهی باید انقلابی باشد

خرداد 30, 1403۱۲:۵۹ ب٫ظ 50

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نقده گفت: خواست انقلاب و ولایت از اساتید دانشگاهی این است که عملکردشان ولایی و انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک » سید جاوید مرتضوی صدقیانی صبح امروز در همایش سراسری گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده برگزار شد؛ در جمع اساتید دانشگاهی گفت: خواست انقلاب و ولایت از اساتید دانشگاهی این است که عملکردشان ولایی و انقلابی، در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: عمل و رفتار اساتید عزیز دانشگاهی باید در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده؛ و در مسیر حمایت از انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مرتضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان نقده و شهدای خدمت، بیان کرد: 31 خرداد ماه مصادف با سالروز شهادت دکتر چمران که به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است؛ نشان‌دهنده منزلت و مقام والای اساتید، فرهیختگان و علمای جامعه‌ اسلامی ایرانی است.

وی با تاکید بر اهمیت مقام اساتید، گفت: مقام استادی را می‌توان هم شان و رتبه مقام انبیاء و اولیاء الله دانست. اهمیت تدریس و روشنگری نیز در همین حد و اندازه است.

مرتضوی افزود: با توجه به نقش مهم اساتید در جهاد تبیین، روشنگری، بصیرت افزایی و امید آفرینی در بین جوانان و نخبگان جامعه، باید از پتانسیل بالای اساتید بسیجی و انقلابی در تمام عرصه‌های علمی، پژوهشی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، جهت رشد و اعتلای جامعه استفاده کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نقده با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: نقش اساتید فیهم، در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است. چرا که اساتید می‌توانند با روشنگری و امید آفرینی، مشارکت حداکثری مردم را جهت شرکت در انتخابات جلب نمایند.

وی افزود: بحث مشارکت و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری در این انتخابات بسیار مهم و حیاتی است چرا که مشارکت حداکثری باعث اعتبار بخشی، استحکام و قوام نظام خواهد بود.

سیدجاوید مرتضوی ضمن تشریح اقدامات خبیثانه دشمن، اظهار داشت: هدف دشمن القای حس یاس و نا امیدی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی و در نهایت به حداقل رساندن مشارکت مردم در انتخابات است. لذا مردم باید بدانند از طریق انتخاب فرد اصلح است که می‌شود به رشد و توسعه دست یافت.

وی در پایان تاکید کرد: هدف دشمن، به حکومت رسیدن فردی ضعیف و تهی از تفکر جهادی و انقلابی است؛ لکن مردم می‌دانند فردی که برخواسته از بین خود مردم و انقلاب باشد زمینه سعادت کشور و هم میهنانان را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است این همایش به صورت سراسری در کل کشور، با سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری از طریق وبینار برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین فصیح نیا امام جمعه شهرستان نقده و سرهنگ پاسدار مرتضوی نیز سخنرانان شهرستانی این همایش بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×