» اخبار استان » عملیات طوفان الاقصی پایان اسرائیل است
اخبار استان - تیتر یک - گفتگو - مهاباد

عملیات طوفان الاقصی پایان اسرائیل است

مهر 17, 1402۲:۰۵ ق٫ظ 1 40

امام‌جمعه مهاباد گفت: پیروزی فلسطین پیام واضحی برای جامعه بین‌الملل و کشورهایی بود که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش حرف رک، ماموستا عبدالسلام امامی امام‌جمعه مهاباد در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: امروز، نیروهای مقاومت فلسطین با نبردی مقتدرانه و شجاعانه، به جهان اثبات کردند که فلسطین هنوز زنده است و امیدی برای مردمش به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: در این نبرد، قوای مقاومت با تلاش بی‌وقفه خود، توانستند با حفظ عزت و استقلال فلسطین، به دشمنان خود پاسخ مناسبی را ارائه دهند.

امام جمعه مهاباد عنوان کرد: این پیروزی، پیام واضحی برای جامعه بین‌الملل و کشورهایی بود که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

وی تصریح کرد: چند روز پیش رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله خامنه‌ای، در بیانات خود فرموده بودند؛ که رژیم صهیونیستی اسرائیل به‌زودی از بین خواهد رفت، این تصریح قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان نشان می‌دهد.

وی افزود: با یاری خداوند متعال، ملت فلسطین با همراهی قوی و جبهه مقاومت، در این نبرد برای رسیدن به پیروزی نهایی علیه این رژیم منحوس، تلاش خواهند کرد و با تصمیم و اراده قوی، آن‌ها به دستاوردهای بزرگ و تحقق آرزوهایشان در راستای استقلال و عدالت خواهند رسید.

عبدالسلام امامی اظهار کرد: به‌خاطر عظمت فعالیت‌های طوفان الاقصی خدا را شاکریم چرا که در ۷۵ سال از عمر این دولت چنین چیزی بی‌سابقه بوده است و از خداوند می‌خواهیم که آنها را در برخورد با صهیونیست‌ها حمایت کرده و پیروز گرداند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×