» اجتماعی » قطعی و افت فشار آب در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

قطعی و افت فشار آب در ارومیه

خرداد 30, 1403۸:۴۵ ق٫ظ 60

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای بهبود و نگهداری شبکه آبرسانی شهری و عملیات تعمیر شیر معیوب ایستگاه پمپاژ، آب برخی مناطق در ارومیه قطع خواهد شد.

محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: در راستای بهبود و نگهداری شبکه آبرسانی شهری، عملیات تعمیر شیر معیوب ایستگاه پمپاژ خیابان جام جم بلوار شهید باهنر تا تقاطع مادر و کوچه‌های منشعب آن، در روز چهارشنبه 30 خرداد از ساعت 9 صبح تا 18 عصر انجام خواهد شد، به دلیل این عملیات ممکن است برخی از مشترکان در این مناطق با قطعی یا افت فشار آب مواجه شوند.

وی تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا زمان قطعی و افت فشار آب به حداقل ممکن برسد. به همین منظور، تانکرهای آب‌رسانی در نقاط مختلف مناطق ذکر شده مستقر خواهند شد تا نیازهای آب شرب و ضروری ساکنان تامین شودهمچنین شماره تلفن 122 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مشترکان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی در ادامه تاکید کرد: به ساکنان مناطق تحت تاثیر توصیه می‌کنیم که در ساعات قبل از شروع عملیات، آب مورد نیاز خود را ذخیره کنند، همچنین از انجام کارهای پرمصرف مانند شستشوی لباس‌ها و ظرف‌ها در این بازه زمانی خودداری کنند، در صورت نیاز به آب شرب و یا هرگونه سوال و مشکل، با شماره 122 تماس بگیرند.

وی برنامه‌های دیگری برای بهبود و نگهداری شبکه آبرسانی در دست اقدام اشاره کرد و گفت: به طور مداوم در حال بررسی و بهبود شبکه آبرسانی شهری هستیم، برنامه‌های متعددی برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و شبکه‌های آبرسانی در دست اقدام است که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، به زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

اشرفی تصریح کرد: ما با نهادهای مختلف شهری و خدماتی در ارتباط هستیم تا این عملیات با کمترین مشکل و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، همکاری و هماهنگی با سازمان‌های مختلف باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

وی بیان کرد: شرایط کم‌آبی در کشور ما نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق است، در این راستا، علاوه بر بهبود و نگهداری شبکه آبرسانی، پروژه‌هایی برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و تصفیه آب در دست اقدام داری، همچنین توسعه پروژه‌های آبخیزداری و مدیریت منابع آب سطحی و زیرزمینی از دیگر برنامه‌های ما برای مقابله با بحران آب است.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×