» اخبار استان » ارومیه » لزوم توسعه و صادرات خدمات حمل و نقلی در آذربایجان غربی
ارومیه - اقتصادی - پیشخوان - گفتگو
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

لزوم توسعه و صادرات خدمات حمل و نقلی در آذربایجان غربی

مهر 6, 1402۸:۵۰ ق٫ظ 70

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توسعه و صادرات خدمات حمل و نقلی با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم و تقویت بخش خصوصی به کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، حمیدرضا شهرکی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار کرد: با رویکرد مثبت دولت و مجلس به مساله حمل و نقل مخصوصا در زمینه مسافری، مشکلات این حوزه در آینده‌ای نه چندان دور برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت حل مشکلات مربوط به کمبود و فرسودگی ناوگان است، تصریح کرد: در این راستا استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته است.

شهرکی تصریح کرد: لازم است با عقد تفاهم‌نامه با واحدهای تولیدی تعداد زیادی ناوگان حمل و نقلی عمومی از جمله اتوبوس، مینی‌بوس، ون و سواری با تسهیلات کم‌بهره وارد چرخه ناوگان حمل و نقلی خواهد شد تا کمبودها جبران شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: خوی زیرساخت‌های کافی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای دارد که با تقویت شرکت‌های حمل و نقل مسافر در این شهرستان جایگاه ویژه شهرستان خوی را ارتقا بخشیم.

شهرکی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با آمادگی کامل برای فراهم.سازی زیر ساخت‌ها و تقویت بخش خصوصی تلاش می‌کند در کنار تولید خدمات در بخش حمل و نقلی، صدور خدمات به کشورهای همسایه را نیز داشته باشیم که ما حصل آن ارزآوری به داخل کشور خواهد بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: جابه‌جائی زوار در اربعین یک اتفاق حمل و نقلی بزرگ مقیاس در کل دنیا است که تلاش داریم سال به سال خدمات‌دهی به زوار را افزایش دهیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×